In het verleden kon je je eigen post deleten met het kruisje rechts-bovenin de post. Handig bij een dubbelpost enzo,
Tegenwoordig lijkt die mogelijkheid er random wel en niet te zijn, bij de ene post wel en bij de andere weer niet. Is er recentelijk iets veranderd hierin?
Post deleten.
Moderator: Beheerdersteam
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Post deleten.
Volgens mij bij je laatste post, mits niemand anders al gereageerd heeft.
Dus in sommige topics moet je snel zijn
Dus in sommige topics moet je snel zijn
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Post deleten.
Behoudens het marktplaatsgedeelte zou je gewoon je eigen posts moeten kunnen verwijderen, mits er inderdaad geen reactie op volgde. Hier is niets aan veranderd.
