Wow, shit!

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Wow, shit!

Bericht door Geenius »

8) 8) 8)

(let op: 1,38Mb file grootte)
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Wow, shit!

Bericht door voodooless »

Geenius schreef:
8) 8) 8)

(let op: 1,38Mb file grootte)
HU? Ben je nu al klaar met je speakers :shock:

:D


Btw, die "voetjes" lijken met niet al te audiofiel ;)
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

...slik.......ehm...wow

LVT..........(Leuk Voor Thuis)
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: Wow, shit!

Bericht door Geenius »

deepspace schreef:
HU? Ben je nu al klaar met je speakers :shock:

:D

Btw, die "voetjes" lijken met niet al te audiofiel ;)
Viel best wel mee, zaterdag fresen, zondag spuiten, en klaar! De "voetjes" zijn zogenaamde MKP's (mooie Kharma pallets), gemaakt van echt audiofiel hout waar ze ook violen van maken. Ze zijn behandeld met C37 lak, bij volle maan met de hand aangebracht door drie Thaise maagden met lengtes van 110cm, 143cm en 179cm.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Leuk campingsetje zeg :lol: De voeten zijn wel orgineel en handig gevonden: Met een onweersbuitje kan het water er gemakkelijk onderdoor.

8)
Gebruikersavatar
DIY_Freak
Berichten: 806
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:22
Locatie: Nuenen

Bericht door DIY_Freak »

Het ziet er prachtig uit. Ik heb er zowaar een Home Studio 8-[ voor gekocht omdat deze plaat op de cover staat. En zie daar, een en al lof en nog eens lof, maar wat nu? De reviewer zegt verderop in het verhaal dat de speaker een hoogte weergeven van 1 (ok) tot 2 (huh?!) keer de 'werkelijke' hoogte. Niet dat dat erg is... het is 'opmerkelijk', zo lees ik, en de luisteraar kan zichzelf 'van hoofd tot voeten in een waar klankbad wentelen'. Hmmm... :lol:

Het commentaar verbaast me niets: de units zijn buitengewoon ver van elkaar geplaatst en het hoog moet stijf staan van de kamfiltereffecten, afhankelijk van het soort filter. Niet te min vind ik het een prachtige speaker om te zien en het geluid zal op anderen punten zeker veel beter scoren. En niet te vergeten, dit is Holland Glorie, dus dan moet je wel een beetje trots zijn, want dat zijn we hier veel te weinig. 8)
Laatst gewijzigd door DIY_Freak op wo 06 jul 2005, 1:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Eigenlijk zouden ze w.m.b. niet misstaan in het draadje "hoeveel heeft hifi voor ons nog met muziek te maken?"

Zelf zou ik dergelijke bakbeesten van zijn levensdagen niet in huis willen, al kreeg ik ze gratis.
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Pjotr schreef:
Zelf zou ik dergelijke bakbeesten van zijn levensdagen niet in huis willen, al kreeg ik ze gratis.
Tuurlijk wil je ze gratis! Dan kun je ze namelijk voor een leuke cent verkopen het geld besteden aan een veel beter en compacter DIY ontwerp :)
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Ja, die lag wel erg voor de hand :lol: Wat bied je? :P 8)
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Pjotr schreef:
Ja, die lag wel erg voor de hand :lol: Wat bied je? :P 8)
Ik niks ;) Ik wil hem juist kwijt :P
Duck Twacy
Berichten: 526
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
Locatie: Den Haag

Bericht door Duck Twacy »

Wat zijn dat voor woefers in de subs?
Gebruikersavatar
Boppo84
Berichten: 699
Lid geworden op: za 07 mei 2005, 22:28
Locatie: Zevenhuizen

Bericht door Boppo84 »

HOLY *** :o
zou die ook een bol+inverted horn achter z'n mids hebben? :wink:
wel leuk home-cinema setje als je er de ruimte voor hebt
Plaats reactie