na wat googlen kwam ik op deze driver: http://www.pollin.de/shop/dt/Mzk5OTUzOT ... 89979.html
Het leek me leuk om een stel van deze drivers in een kast te zetten en ze dan per driver een versterker (of eventueel 2 driver per versterker). Als zijnde een line array. Ik ben wat aan het spelen gegaan met winisd.
Daarloop ik tegen het volgende aan als ik m.b.v. verschillende handleidingen de parameters invoer, komen er heel gekke waarden uit (of gewoon niets). Ik vermoed dat de Qms en/of Qts niet kloppen. Als ik die uit laat rekenen m.b.t van de overige krijg ik iets zinnigs uit winISD. Is dit vaker zo? Ik krijg er een kast grote van 16 nog wat liter uit. (lijkt me groot maar goed)
Wat me verder opviel is dat als ik in Winisd het aantal verander de inhoud hetzelfde blijft. Moet ik deze zien als totaal of per driver (of lul ik niet gewoon uit mijn nek). Wel verantdert de frequentie response aanzienlijk (beter
Let wel ik doe dit om wat te leren...een kast nabouwen gaat me wel lukken ik wil lekker experimenteren en kijken wat eruit komt