Echt wel, lekker soepeldre schreef:bamboe?
Laag van 2 mm bamboe en dan MDF en weer een laag bamboe, klinkt vrij hoog, maar loodbitumen kan daar wel wat doen en anders lijm ik er wel wat tegeltjes in
Dood gaat het klinken.
Moderator: Beheerdersteam
Echt wel, lekker soepeldre schreef:bamboe?
Je had die tegeltjes er dan misschien beter tussen kunnen lijmen i.p.v. dat MDF. Maar ja, dat zaagt dan weer zo rottighannesie schreef:Laag van 2 mm bamboe en dan MDF en weer een laag bamboe, klinkt vrij hoog, maar loodbitumen kan daar wel wat doen en anders lijm ik er wel wat tegeltjes in.
Dood gaat het klinken.![]()
Hee, die "DE meubelmaker" heeft volgens mij dezelfde radio staan als Arno....hannesie schreef:Alle eer gaat naar DE meubelmaker
![]()
![]()
![]()
1 keer gratis op en neer met de roltrap van de Bijenkorf, de hoofdprijsDragoSz schreef:Wat heeft Michael gewonnen?
Betwijfel of ze in Breda een Bijenkorf hebbenhannesie schreef:1 keer gratis op en neer met de roltrap van de Bijenkorf, de hoofdprijs
Ik hoop in de afwerking het niveau te behouden van wat het nu is, dan heb ik ook de hoofdprijs.
MichaelB woont in Soest, en in Utrecht zit wel een Bijenkorf.Pjotr schreef:Betwijfel of ze in Breda een Bijenkorf hebben
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 22988&z=13hannesie schreef:Ik ken ook maar 1 meubel maker in Dordrecht![]()
Dat wist ikChris_T schreef:Mooi hoor, hou zelf ook van die facetten