Henkjan schreef:Omdat Arno het zo op prijs stelt dat we afdwalen in z'n topic

ga ik toch even door op t statement van Sander over dat de TK2050 "rommel" is.... Sander, kan je dit toelichten
waarom dat zo is? Ik weet dat jij meer vergeten bent over versterkers dan ik ooit zal weten dus t is niet dat ik er anders over zou kunnen denken, maar toch een toelichting zou leuk zijn....
Alleen al de ferrietkern spoelen op de uitgang is stevig vloeken in de kerk ... Het is een lang verhaal, maar het komt erop neer dat het iC in beginsel voor zaken als autoradio's, pretentieloze HiFi sets (kost niks, klinkt ook als niks), TVs, etc. etc. prima geschikt is, da's ook de markt waarop deze wordt ingezet. Daarnaast heb ik gewoon een grondige hekel aan Tripath, zelfs het evaluatieboard (wat normaliter exact doet wat de datasheet belooft) is een aaneenschakeling van layout fouten, verkeerde componentkeuzes, etc. etc. en doet daarom bij mij aan alle kanten bellen rinkelen en fanatiek rode vlaggetjes omhoog schieten. Als zelfs Tripath zelf niet weet wat men met zo'n IC aan moet, dan gaan al die Chinese kits die daar een voorbeeld aan nemen het zeker niet worden. Maar goed, ik geloof dat V-bro een Tripath UcD killer aan het bouwen was, dus ik ben benieuwd of hij het Tripath evaluatieboard als leidraad neemt (zo ja, vul zelf maar in ...).
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Gediplomeerd kabelfluisteraar