project: termino
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3259
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
vandaag de platen voor in de achterzijde opgehaald.....
ongelooflijk dat er maar 15 euro voor gevraagd werd
en hij gaf er ook nog eens 3 in plaats van 2
nu tappen en boren!
ongelooflijk dat er maar 15 euro voor gevraagd werd
en hij gaf er ook nog eens 3 in plaats van 2
nu tappen en boren!
Re: project: termino
Hoe zit dat met die krassen?dre schreef:vandaag de platen voor in de achterzijde opgehaald.....
ongelooflijk dat er maar 15 euro voor gevraagd werd![]()
en hij gaf er ook nog eens 3 in plaats van 2
nu tappen en boren!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3259
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Veel foto's maken ouwe, dat moet ik ook nogdre schreef:nu tappen en boren!
Mooi werk die platen zeg
Re: project: termino
nog maar even een plaatje met de poort er in.
nu nog even een boortje 3,3mm en een setje tappen m4 opduikelen.
nu nog even een boortje 3,3mm en een setje tappen m4 opduikelen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
waarom vind jij dat raar?
om een toekomst verhaal met een gesloten laag en subs mogenlijk te houden
om een toekomst verhaal met een gesloten laag en subs mogenlijk te houden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
ik bedoel dat je het misschien raar vond om een poort in een plaat te doenLeeuwarden schreef:Hoezo zou ik dat raar vinden? Het is een prima beslissing!
ik heb echt enorm lang getwijfeld om niet direct een gesloten systeem te maken.......
vandaar deze keuze.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Prima keuze. Goed plan om op relatief eenvoudige wijze de mogelijkheden voor de toekomst open te houden.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Even over die spikes. Ze kunnen 25 kg per spike dragen. Betekend dat dan dat 4 spikes een kast van 100 kg kunnen dragen?
Laatst gewijzigd door Leeuwarden op vr 28 jan 2011, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: project: termino
In principe wel. Maar hier op het forum weet je het maar nooit. Zo heb ik hier geleerd dat 2 meter niet hetzelfde is als 200 centimeter.Leeuwarden schreef:Even over die spikes. Ze kunnen 25 kg per spike dragen. Betekend dat dan dat 4 spikes een kast van 100 kg kunnen dragen?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3259
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Ldre schreef:zo is het me verteld......
Arno schreef:
In principe wel. Maar hier op het forum weet je het maar nooit. Zo heb ik hier geleerd dat 2 meter niet hetzelfde is als 200 centimeter.
*start wikipedia*
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3259
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Weet ik. Maar als ie dat nou op een zondagavond laat zou doen had ik er vrede mee. Maar op de vooravond van het weekend... 
Re: project: termino
Ho ho, het mechanische beestje doet lullig tegen je, ik niet.Leeuwarden schreef:Arno doet lullig tegen me
Nee echt, volgens mij was het een natuurkundige uitspraak van b_force in een topic over een of andere met helium gevulde komma in excel.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden

