De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar!
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar!
OK, stemmen maar! poll loopt 2 weken, dan kunne we op de verjaardag van ons staatshoofd de winnaar bekend maken.
zie hier voor de nominaties:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 11&t=12763
zie hier voor de nominaties:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 11&t=12763
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Ik krijg elke keer als ik het formulier probeer te versturen de melding dat ie ongeldig is...
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Vanaf welke url? Maak eens even een screenprint als je wilt.
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Dat krijg ik ook steeds als ik probeer te stemmen:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
probeer eens vanaf deze url:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=2&t=12822
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=2&t=12822
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Werkt ook niet.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
gooi eens de koekjes weg.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Bedankt voor de melding! 
Het euvel zat in een kleine bug sinds dinsdag. De polls werken weer naar behoren.
Het euvel zat in een kleine bug sinds dinsdag. De polls werken weer naar behoren.
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Bedankt voor jullie stemmen! Ik neem er eentje op. 
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Van harte gefeliciteerd knuisje
Erg mooi werk weer.
Groet, Co
Groet, Co
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Gefeliciteerdknuisje schreef:Bedankt voor jullie stemmen! Ik neem er eentje op.
Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Knuisje ook gefeliciteerd. Goed gedaan.

Re: De ZBA Bron van het jaar 2010 verkiezing - Stemmen maar
Hier sluit ik me volledig bij aan! Gefeliciteerd!!cobaltjeh schreef:Gefeliciteerdknuisje schreef:Bedankt voor jullie stemmen! Ik neem er eentje op., je dsp creatie was/is de inspiratie voor mijn eigen dsp project.
