Sinds vanochtend een vreemd iets hier op het forum...
Normaal gesproken klikte ik na inloggen op 'toon actieve onderwerpen' boven in het scherm. Ik dan netjes op volgorde zijn welke topics er gewijzigd waren.
Sinds vanochtend zie ik alleen nog de zba verkiezingen hier staan...
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?
Joeri
toon actieve onderwerpen
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: toon actieve onderwerpen
Alle actieve onderwerpen zijn weer zichtbaar.
