Hallo,
ik ben nieuw op dit forum en ik heb een golf 1 cabrio waar ik zelf een subwoofer kist in aan het maken ben.
nou had ik zelf al wat gemaakt gister en met een aardig fantasie besloot ik puur om te proberen 2 schotten erin te plaatsen.
toen ik daarvan een update op het andere forum maakte kreeg ik al gauw reactie hierop dat dit een erg apart maar als het goed lukt super dikke kist kan zijn.
nou was mijn vraag dus of ik er wat hulp bij kon krijgen kwa metingen.
de kist is heel raar kwa maten omdat ik een airride tank en compressor achterin geplaatst heb, daarnaast is de hoedeplank die schuin oploopt naar boven toe.
vanavond zal ik wat plaatjes erbij posten met de maten.
ik hoop graag op hulp zodat ook ik een mooie kist kan ontwerpen.
b.v.d. Rob.
Subwoofer kist maken met schotten
Moderator: Beheerdersteam
-
Classic-Rob
- Berichten: 2
- Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 13:16
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Subwoofer kist maken met schotten
Ha Rob, welkom.
zoals je mss al door hebt: we zijn dol opplaatjes hier
we wachten af....

zoals je mss al door hebt: we zijn dol opplaatjes hier
-
Classic-Rob
- Berichten: 2
- Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 13:16
Re: Subwoofer kist maken met schotten
dat begrijp ik
zoals iedereen zijn we op elk forum gek op plaatjes, ik ook
even korte intro;
ik ben dus Rob, 23 jaar en kom uit zuid-holland
nu 3 jaar in het bezit van een hobby golf mk1 cabrio.
eerst plaatje zoals ik hem toen kocht.
daarna na een jaartje veel gepruts de auto compleet uit elkaar getrokken opnieuw laten spuiten en toen een mega dik project van gemaakt wat nogsteeds loopt.
bij aankoop

audio bij aankoop.

na de grote spuit beurt dit in gaan bouwen.

en nu dus bezig met weer wat nieuws doordat ik mijn kofferbak heb moeten laten vallen voor een compressor met luchttank en bijbehoren.
dit is waar ik nu mee bezig ben.
uit fantasie heb ik dus schotten geplaatst als probeersel.
er komt een Rockford forgate 10'' P1 150rms in te hangen.
hier uiteraard wat betere plaatjes.





zie graag de reacties/tips tegemoet
zoals iedereen zijn we op elk forum gek op plaatjes, ik ook
even korte intro;
ik ben dus Rob, 23 jaar en kom uit zuid-holland
nu 3 jaar in het bezit van een hobby golf mk1 cabrio.
eerst plaatje zoals ik hem toen kocht.
daarna na een jaartje veel gepruts de auto compleet uit elkaar getrokken opnieuw laten spuiten en toen een mega dik project van gemaakt wat nogsteeds loopt.
bij aankoop

audio bij aankoop.

na de grote spuit beurt dit in gaan bouwen.

en nu dus bezig met weer wat nieuws doordat ik mijn kofferbak heb moeten laten vallen voor een compressor met luchttank en bijbehoren.
dit is waar ik nu mee bezig ben.
uit fantasie heb ik dus schotten geplaatst als probeersel.
er komt een Rockford forgate 10'' P1 150rms in te hangen.
hier uiteraard wat betere plaatjes.





zie graag de reacties/tips tegemoet
