Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
DragoSz
Berichten: 568 Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen
Bericht
door DragoSz » vr 21 jan 2011, 13:48
Lieuwe schreef: Wat misschien ook wel leuk is, de 2 versies van de LBVS mee te nemen aangezien DragoSz de LBVS met de EL166 heeft en ik straks met de Peerless.
Ik probeerde ray de zijne ook me te laten nemen
Ik denk wel dat de peerless iets beter gaat klinken aangezien ik niet een "perfect" filter er in heb.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » vr 21 jan 2011, 14:02
BertDB schreef: ja, wat ik dit jaar héél graag zou zien is een praktische cursus voor het gebruiken van meetresultaten (speaker en/of room) om je DSP (minidsp) in te stellen.
Mag die cursus dan gelijk op DVD!!!!!!!!!!!!!! en nog een paar !!!!!!!!!!
Lieuwe
Berichten: 502 Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede
Bericht
door Lieuwe » vr 21 jan 2011, 15:02
DragoSz schreef:
Ik denk wel dat de peerless iets beter gaat klinken aangezien ik niet een "perfect" filter er in heb.
Dan heb je nog 4 maand de tijd
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » vr 21 jan 2011, 15:13
Leeuwarden schreef: BertDB schreef: ja, wat ik dit jaar héél graag zou zien is een praktische cursus voor het gebruiken van meetresultaten (speaker en/of room) om je DSP (minidsp) in te stellen.
Mag die cursus dan gelijk op DVD!!!!!!!!!!!!!! en nog een paar !!!!!!!!!!
Gewoon langskomen!!!
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » vr 21 jan 2011, 15:16
b_force schreef: Gewoon langskomen!!!
Gaat niet
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 21 jan 2011, 15:17
waarom niet? paspoort verlopen ofzo
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » vr 21 jan 2011, 15:25
Ahum... komt ie: het is me te ver! (zelf even een geschikte smiley erbij bedenken...)
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 21 jan 2011, 15:28
heeftie zo'n bolide waar je fluitend mee heel europa door kan kruisen, vindt-ie een stukkie in eigen land te ver weg...
Pjotr
Berichten: 36743 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » vr 21 jan 2011, 15:33
Hij heeft liever een DVD'tje
Wat een afgang zeg zo'n nieuwe bolide. Istie alleen om voor de deur te staan en ventieltjes te fotgraferen?
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » vr 21 jan 2011, 15:34
Da's de pest. Als ik rem zit ik al in Noord Frankrijk...
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » vr 21 jan 2011, 15:34
Pjotr schreef: Hij heeft liever een DVD'tje
Wat een afgang zeg zo'n nieuwe bolide. Istie alleen om voor de deur te staan en ventieltjes te fotgraferen?
Dat was de auto van de buurman drie straten verderop...
Pjotr
Berichten: 36743 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » vr 21 jan 2011, 15:38
Zie het al, jij bent meer van de ZBS club (Zelf Bouw Smoezen)
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » vr 21 jan 2011, 15:48
Even alle gekheid op een stokje. Een hele dag audio geeft wat pijnlijke effecten op mijn hoofd. Vandaar...
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » vr 21 jan 2011, 16:39
Als het weer zulk goed weer is als de afgelopen jaren, kun je rustig naar buiten lopen om even te ontsnappen aan het geluid.
Kan je eventueel even lekker bijkletsen ( lekker slap ouwehoeren of serieuze gesprekken voeren, je mag zelf kiezen
)over het afgelopen jaar
DragoSz
Berichten: 568 Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen
Bericht
door DragoSz » vr 21 jan 2011, 16:41
Leeuwarden schreef: Even alle gekheid op een stokje. Een hele dag audio geeft wat pijnlijke effecten op mijn hoofd. Vandaar...
Dat heb ik nu ook. Mijn kamer heeft oorlog met de boxen en smijt het geluid pijnlijk mijn oren in
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » vr 21 jan 2011, 21:16
Zie hier, een van de redenen om alles NIET strak te organiseren. Vorig jaar was het buiten in de rust even druk als binnen zowat. Werd lekker geouwehoerd, fris en pilsjes gedronken, gelachen. Echt superrelaxed. Zelfs voor mij, en organiseer die toko ieder jaar!
Grappig om te zien dat door de jaren heen mensen meer en minder actief zijn op het forum, maar de luisterdag slaan ze niet over. De reistijd terug wordt vaak gebruikt om lekker na te debatteren over wat er allemaal is beleefd. Die luisterdag is een kadootje voor jezejf! (geen loze kreet, geloof me!)
Jan
Ik ga een draadje openen voor het officieele deel. kunne jullie daar verder palaveren