Elektor Audio Special 3
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
ik heb wat topics aangemaakt om over de ontwerpen te kunnen discusieren en vragen te kunnen stellen, hier de index naar die topics
Ik heb 'm ook besteld (voor het derde achtereenvolgende jaar) en ik heb de voorgaande edities veel plezier gehad. Neemt niet weg dat ik me toch irriteer aan het feit dat degenen die vooraf bestellen (en dus vooraf betalen) deze Elektuur pas ontvangen na de gemiddelde krantenkiosk op de hoek.
Ik hoef geen voorkeursbehandeling, maar ik betaal 'm als 'een van de eersten', waarom krijg ik 'm dan pas als een van de laatsten?
Vreemd... Toch? Elektuur kan dit zelf regelen.
Ik hoef geen voorkeursbehandeling, maar ik betaal 'm als 'een van de eersten', waarom krijg ik 'm dan pas als een van de laatsten?
Vreemd... Toch? Elektuur kan dit zelf regelen.
Ik denk niet dat ik hem ga kopen.
ben niet van plan om op korte termijn andere luidsprekers te gaan bouwen. voor de buizenversterkers heb ik geen geld,
en over de Tentlabs CD speler is genoeg info op internet te vinden.
Ik gebruik die 16.50 liever om te investeren in onderdelen voor een John Linsley Hood 10 Watt Klasse A versterker.
die moet te bouwen zijn voor onder de 200 euro namelijk. (ja, 2 kanaals dus)
ben niet van plan om op korte termijn andere luidsprekers te gaan bouwen. voor de buizenversterkers heb ik geen geld,
en over de Tentlabs CD speler is genoeg info op internet te vinden.
Ik gebruik die 16.50 liever om te investeren in onderdelen voor een John Linsley Hood 10 Watt Klasse A versterker.
die moet te bouwen zijn voor onder de 200 euro namelijk. (ja, 2 kanaals dus)
Weet je wel wat hij kost? 2700 euro!!SARK schreef:ray5150 schreef:Ik denk niet dat ik hem ga kopen.![]()
Helpt elkaar, Koopt Nederlandsche waar....
Ik rij ook geen Spijker hoor, maar een Mitsubishi (die lekker wel in Born gebouwd is)
Ik moet ineens denken aan de huis-aan-huis krant die hier wekelijks in de bus valt. De Posthoorn. daar staat altijd 2 pagina's in over auto's.
weet je welke typen ze daarin bespreken? Porsche Cayenne, BMW 5 en 7 serie, Mercedes SL en aanverwanten. niet echt passend bij de doelgroep van zo'n krantje.
Ik denk dan iets van "laat dat over aan de dure auto-glossy's en schrijf over de nieuwe Golf of Nissan Micra"
Conclusie : ik wil een tijdschrift met leuke en betaalbare hobby projectjes en geen zaken waar ik eerst mijn hypotheek voor moet ophogen...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
dat moet ik dus terugnemen, zie viewtopic.php?p=151089#151089 er is dit jaar dus wel wat overlapb_force schreef:Er zijn trouwens ook Duitse audio specials, zijn die hetzelfde, of staan daar toch andere dingen in ?ik schreef:dat zijn compleet onafhankelijke uitgaven
