Is selecteren dan een beter woord
UCD400 Green Frog
Moderator: Beheerdersteam
Re: UCD400 Green Frog
Neeeeeeeh, die is niet green

Is selecteren dan een beter woord
?????????
Is selecteren dan een beter woord
Re: UCD400 Green Frog
Oh, oh, ik voel een reviesie annex verbouwing aankomen.....cve schreef:Hoewel, ik zat zo maar eens te denken dat een schermpje met wat meer info wel erg leuk zou zijn. En de mogelijkheid om ipv. alleen op ook terug te kunnen schakelen tussen de ingangen............![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: UCD400 Green Frog
ja, hij is ook al zo lang afray5150 schreef:Oh, oh, ik voel een reviesie annex verbouwing aankomen.....cve schreef:Hoewel, ik zat zo maar eens te denken dat een schermpje met wat meer info wel erg leuk zou zijn. En de mogelijkheid om ipv. alleen op ook terug te kunnen schakelen tussen de ingangen............![]()
Re: UCD400 Green Frog
Ik begin wel op Co te lijken, ik zag net dat ik al meer dan een jaar met mijn buizenvoorversterker bezig ben.... 
Re: UCD400 Green Frog
De afstandbediening werkt prima. Juist op de pre-amp zelf kun je alleen maar omhoog schakelen. Iets zegt mij dat ik dat toch anders moet kunnen maken. Er komt dus zeker een revisie
in elk geval ben ik al begonnen met microcontrollers.
Verder zou een multimediabox in dezelfde vormgeving ook erg leuk zijn. Maar eerst een paar nieuwe weergevers.
Maar wees gerust deze versie blijft zeker tot aan Breda intact.
Groet, Co
Verder zou een multimediabox in dezelfde vormgeving ook erg leuk zijn. Maar eerst een paar nieuwe weergevers.
Maar wees gerust deze versie blijft zeker tot aan Breda intact.
Groet, Co
- Tom Magchielse
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 13:32
- Locatie: Borger (Dr)
Re: UCD400 Green Frog
Er zijn slechte weerstanden zoals composiet weerstanden, die wat meer ruis produceren dan de theoretische, door Nyquist berekende hoeveelheid. Maar alle filmweerstanden en draadweerstanden produceren niet significant meer ruis dan dit door Nyquist berekende minimum. Het enige wat kan helpen is de temperatuur van de weerstand laag te houden, de ruisspanning is immers evenredig met de wortel uit de absolute temperatuur. Veel helpt het niet, 100 graden temp stijging geeft een ruistoename van maar 15 %, ofwel 1.2 dBDe Dale's worden daarin vervangen door groene Kiwame's van 2W. Nog minder ruis dan de Dale weerstanden en klankmatig "beter".
groet,
Tom
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: UCD400 Green Frog
Co, ik zie rookwolken boven Wormer, volgens mij staat je soldeerbout nog aan?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Beter dan Dolby B NR
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Beter dan Dolby B NR
Re: UCD400 Green Frog
Sodeju zeg, je hebt gelijk
Eerst even mijn warme chocolademelk opdrinken.
Co
Co
