Is selecteren dan een beter woord
UCD400 Green Frog
Moderator: Beheerdersteam
Re: UCD400 Green Frog
Neeeeeeeh, die is niet green

?????????
Oh, oh, ik voel een reviesie annex verbouwing aankomen.....cve schreef:Hoewel, ik zat zo maar eens te denken dat een schermpje met wat meer info wel erg leuk zou zijn. En de mogelijkheid om ipv. alleen op ook terug te kunnen schakelen tussen de ingangen............![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ja, hij is ook al zo lang afray5150 schreef:Oh, oh, ik voel een reviesie annex verbouwing aankomen.....cve schreef:Hoewel, ik zat zo maar eens te denken dat een schermpje met wat meer info wel erg leuk zou zijn. En de mogelijkheid om ipv. alleen op ook terug te kunnen schakelen tussen de ingangen............![]()
Ik begin wel op Co te lijken, ik zag net dat ik al meer dan een jaar met mijn buizenvoorversterker bezig ben.... 
De afstandbediening werkt prima. Juist op de pre-amp zelf kun je alleen maar omhoog schakelen. Iets zegt mij dat ik dat toch anders moet kunnen maken. Er komt dus zeker een revisie
in elk geval ben ik al begonnen met microcontrollers.
Verder zou een multimediabox in dezelfde vormgeving ook erg leuk zijn. Maar eerst een paar nieuwe weergevers.
Maar wees gerust deze versie blijft zeker tot aan Breda intact.
Groet, Co
Verder zou een multimediabox in dezelfde vormgeving ook erg leuk zijn. Maar eerst een paar nieuwe weergevers.
Maar wees gerust deze versie blijft zeker tot aan Breda intact.
Groet, Co
- Tom Magchielse
Er zijn slechte weerstanden zoals composiet weerstanden, die wat meer ruis produceren dan de theoretische, door Nyquist berekende hoeveelheid. Maar alle filmweerstanden en draadweerstanden produceren niet significant meer ruis dan dit door Nyquist berekende minimum. Het enige wat kan helpen is de temperatuur van de weerstand laag te houden, de ruisspanning is immers evenredig met de wortel uit de absolute temperatuur. Veel helpt het niet, 100 graden temp stijging geeft een ruistoename van maar 15 %, ofwel 1.2 dBDe Dale's worden daarin vervangen door groene Kiwame's van 2W. Nog minder ruis dan de Dale weerstanden en klankmatig "beter".
groet,
Tom
- SSassen
- Contacteer:
Co, ik zie rookwolken boven Wormer, volgens mij staat je soldeerbout nog aan?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Beter dan Dolby B NR
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Beter dan Dolby B NR
Sodeju zeg, je hebt gelijk
Eerst even mijn warme chocolademelk opdrinken.
Co
Co