Ik heb een flac cd van daft punk maar ik heb geen flac player. Nu heb ik 2 programma's geprobeerd maar ze welken beiden niet
De eerste die ik probeerde was FLAC maar die kan 1 dingetje niet registreren op de pc en start dus niet op. Toen probeerde ik Total Video Player maar die crasht bij elk bestand dat je er in gooit.
Nu denk ik, het moet toch niet zo moeilijk zijn om een werkent programma te vinden zonder het hele internet af te speuren.
Dus mijn vraag is weet iemand waar ik een werkende Flac player kan vinden?
