vlgns mij zijn daar wel een paar topics over, meen ik mij te herinneren.
ene HansV heeft eens een paar pogingen gewaagd geloof ik
Moderator: Beheerdersteam

Ook een leuk idee man! ik zou persoonlijk voor het oliefilter gaan.satefan schreef:Geniant! Briljaal! Wat dacht je hier van???
Leuk dingetje voor niet veel geld.satefan schreef:Er komt overigens een marantz 7c clone buizentrapje voor. Die ligt nu in t vliegtuig uit hong kong hiernaar toe.