5.1 set met Needle Omnes BB3.01 & TB W8-741

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Juicie
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 8:38
Locatie: Neeritter
Contacteer:

Re: 5.1 set met Needle Omnes BB3.01 & TB W8-741

Bericht door Juicie »

Heb je nog een filter toegepast op die bolletjes?

PS: hele mooie setup. Lekker WAF.
sander815
Berichten: 50
Lid geworden op: do 15 okt 2009, 11:55

Re: 5.1 set met Needle Omnes BB3.01 & TB W8-741

Bericht door sander815 »

heb je een tekening/ontwerp voor die sub?
Hans80
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 30 aug 2010, 19:05
Locatie: Gastel

Re: 5.1 set met Needle Omnes BB3.01 & TB W8-741

Bericht door Hans80 »

@ Marp: aug, sept 2010 ongeveer. Vanwaar de vraag?
@ Juice: alleen een GHP condensator. Zie eerdere post.
@ Sander815: geen tekening voor de Sub. Komt ook niet zo nauw. Zie ook eerdere post.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: 5.1 set met Needle Omnes BB3.01 & TB W8-741

Bericht door Marp »

Hans80 schreef:
@ Marp: aug, sept 2010 ongeveer. Vanwaar de vraag?
Omdat enkel in 2010 voltooide projecten mogen meedingen. ;)
Hans80
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 30 aug 2010, 19:05
Locatie: Gastel

Re: 5.1 set met Needle Omnes BB3.01 & TB W8-741

Bericht door Hans80 »

Ik ben vereerd :D Bedankt.

En kijk eens wat ik gevonden heb: Hopelijk is het een beetje te lezen. Buitenmaten 320 x 320mm.
DSCF6528-2400.jpg
Grt, Hans
Gebruikersavatar
Fredvandam
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 05 nov 2007, 9:26
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: 5.1 set met Needle Omnes BB3.01 & TB W8-741

Bericht door Fredvandam »

Die Ikea bolletjes voor de surround speakers: hoe heb je de speaker gaten zo mooi erin gekregen? Het ziet er perfect uit.
Gesloten