Heb je nog een filter toegepast op die bolletjes?
PS: hele mooie setup. Lekker WAF.
5.1 set met Needle Omnes BB3.01 & TB W8-741
Moderator: Beheerdersteam
Re: 5.1 set met Needle Omnes BB3.01 & TB W8-741
@ Marp: aug, sept 2010 ongeveer. Vanwaar de vraag?
@ Juice: alleen een GHP condensator. Zie eerdere post.
@ Sander815: geen tekening voor de Sub. Komt ook niet zo nauw. Zie ook eerdere post.
@ Juice: alleen een GHP condensator. Zie eerdere post.
@ Sander815: geen tekening voor de Sub. Komt ook niet zo nauw. Zie ook eerdere post.
Re: 5.1 set met Needle Omnes BB3.01 & TB W8-741
Ik ben vereerd
Bedankt.
En kijk eens wat ik gevonden heb: Hopelijk is het een beetje te lezen. Buitenmaten 320 x 320mm.
Grt, Hans
En kijk eens wat ik gevonden heb: Hopelijk is het een beetje te lezen. Buitenmaten 320 x 320mm.
Grt, Hans
- Fredvandam
- Berichten: 621
- Lid geworden op: ma 05 nov 2007, 9:26
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Re: 5.1 set met Needle Omnes BB3.01 & TB W8-741
Die Ikea bolletjes voor de surround speakers: hoe heb je de speaker gaten zo mooi erin gekregen? Het ziet er perfect uit.
