Vorig jaar hebben we een draagbaar mp3 spelertje gebruikt als bron.
beetje omslachtig apparaatje, kleine knopjes, slecht display etc.
kwaliteit was ook MATIG van de speler. (een Ipod klonk wezenlijk beter)
Zoiets kan echter niet mee op pad, budget en bier redenen etc.
Nu zat ik een goedkope nieuwe MP3 speler te zoeken, maar waar te beginnen....
Ik zag een Philisp spelertje staan, maar die specs?? Kan toch niet behoorlijk werken denk ik.
voorbeeld, de Philips GoGear speler.

maar wat zie ik dan op de site van philips:
Frequentiebereik: 80 - 18.000 Hz
Moet toch beter kunnen niet?
spelertje mag een 15-20€ kosten, ook tweedehands natuurlijk.
1-2GB en kwaliteit staat eigenlijk voorop....
En liefst een afleesbaar schermpje eigenlijk.
Batterijen is ook handig, want ff een lader eraan hangen is niet mogelijk.
