In Boxsim zou ik graag een simulatie willen doen met de Neo3PDR en de AL130.
Maar Boxsim heeft alleen gegevens van Visaton units, kan iemand mij aan de in te voeren gegevens van de Neo3 helpen?
Bvd!
simulatie Neo3
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: simulatie Neo3
als niemand wat heeft (ik heb 'm alleen in dipool zelf gemeten, en ik ben bang dat die meting met de laptop waar die opstond naar de eeuwige meetvelden is) dan kan je met SPLTrace de grafiek van het datasheet overtrekken
Ah jammer Henk Jan, zeker geen backup gemaakt....
Het is gelukt met SPLTrace met wat moeite. SPLTrace kon alleen een plaatje importeren via het clipboard, maar Windows 7 heeft dat niet (meer).
Maar via een omweggetje ging het toch. En nu aan het simuleren.
Bedankt voor de tip!
Het is gelukt met SPLTrace met wat moeite. SPLTrace kon alleen een plaatje importeren via het clipboard, maar Windows 7 heeft dat niet (meer).
Maar via een omweggetje ging het toch. En nu aan het simuleren.
Bedankt voor de tip!
Jahoor, geertm heeft er een gemaakt welke ik heb nagemaakt. Onlangs gehoord weer, maar toch eens meten want het klonk niet ideaal, waarschijnlijk een filterfoutje.
Jan
Jan
Ja klopt. Geertm gebruikt de gesloten versie, ik heb de back cup eraf gewrikt en dan moet er echt anders gefilterd worden.
Ik heb 'm ook gesloten toegepast en met de filtering zoals Geertm heeft gebruikt vond ik het niet zo geweldig klinken.
Ik heb 'm ook gesloten toegepast en met de filtering zoals Geertm heeft gebruikt vond ik het niet zo geweldig klinken.