project: termino
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
beetje gespreid aanschaffen houdt het nog een beetje draaglijk......MechanicalAnimal schreef:Duur dagje
en dan komt het spuiten,poedercoaten,voet,platen voor de terminal,filteronderdelen
niet te veel over nadenken
ik hou me voor dat dit de laatste worden.........

- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
gefixeddre schreef:ik hou me voor dat dit de laatste worden van 2010.........
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: project: termino
<rent snel naar beneden, nee ze liggen er nog gewoon> alvast virtueel gestart zekerdre schreef:alpair 10 in br.
Re: project: termino
yep!Henkjan schreef:<rent snel naar beneden, nee ze liggen er nog gewoon> alvast virtueel gestart zekerdre schreef:alpair 10 in br.
even de skills weer op peil brengen
Re: project: termino
ook geregeld!dre schreef:ook daar ben ik mee bezig,maar de werkgever is momenteel niet als flexibel te omschrijven........
1e week januari vrij!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Niet echt een excuus om dan meteen maar weer geen zak uit te voeren hier, wel dan? 
Re: project: termino
het is nu een kwestie van wachten............
alle benodigdheden zijn in huis op een plukkie twaron na.
alle benodigdheden zijn in huis op een plukkie twaron na.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
ow....en hoe noem je die eerste 19 pagina's dan? bloed, zweet en tranen?dre schreef:het is nu een kwestie van wachten............
zal ook nog even nuttig zijn voor je:
bronHenkjan schreef:Ed had daar meen ik ooit wat mee geëxperimenteerd (was alleen in een IHA iirc), en toen was dat langharige twaron als beste uit de bus gekomen.
edit: zie net dat jij met je giechel al onder deze quote te vinden bent LOL
Re: project: termino
yup!dus angelhair in de mid en longhair in het laagcompariment!
hoef ik daar ook niet meer over na te denken
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
ik zoek iekand met een houtdraaibank die voor mij een paar spikes van ebbenhout wil draaien.......
wie weet er iemand?
wie weet er iemand?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Mocht 't hier niet lukken, probeer dan ff http://www.woodworking.nl
mooi forum ook, prachtige showcases.
mooi forum ook, prachtige showcases.
