Resterende onderdeeltjes zijn besteld bij conrad. 34€
Kan je niet voor sukkelen toch ?
Dit had ik al: -edit- zonder het echt goed te beseffen ben ik toch weer vertrokken.
Het rijk der transistoren heeft niet lang standgehouden.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Sorry Bertxbake schreef:-edit- zonder het echt goed te beseffen ben ik toch weer vertrokken.
Het rijk der transistoren heeft niet lang standgehouden.
xbake schreef:
-edit- zonder het echt goed te beseffen ben ik toch weer vertrokken.
Het rijk der transistoren heeft niet lang standgehouden.
Ook Robert komt er wel op terug, daarvoor zit het buizengevoel te diepxbake schreef:@ Robert. Wat houd je tegen? wat tegengas tegen al dat buizengeweld...
Hallelujah!! het verloren schaap is teruggekeerd...xbake schreef:zonder het echt goed te beseffen ben ik toch weer vertrokken.
Het rijk der transistoren heeft niet lang standgehouden.
Vreemdganger!RobertD schreef:Het is ook meer een tussendoortje hoor.
xbake schreef:Sinds kort ondervind ik éénzelfde probleem (storend 'gekraak') als Hardy.
Zonder de DAC (dus direct van bron analoog) is het weg.
Ik gebruik ook de LM4562.
Andere LM's geven geen verschil.
Was hardy's probleem eigenlijk opgelost, en zo ja, hoe ?
Mag ik hieruit opvatten dat de DAC tot voor kort probleemloos met diezelfde LM4562 speelde, of heb je deze pas onlangs geplaatst en is daarmee het probleem ontstaan?xbake schreef:Sinds kort ondervind ik éénzelfde probleem (storend 'gekraak') als Hardy.
en zijn er immers nogal wat in gebruik als het goed is: viewtopic.php?t=7986xbake schreef:Ik vind het overigens erg raar dat niet iedereen dit probleem heeft die de LM4562 gebruikt in de HKdac
Goed bewaren, tegen het moment dat je er tijd voor hebt zijn ze zwaar obsolete en een hoop geld waard...Wowly schreef:Dat weet ik niet zeker meer. Heb in ieder geval nog een heel rijtje liggen van die LM-etjes
En ik zie dat xbake er ook al hele mooie voetjes voor heeft gevondenb_force schreef:National heeft inmiddels al opamps die veel beter zijn![]()