[brulmodus]Zit ik vanmiddag te kijken waarom iemand niet reageerd op mijn berichten, blijkt dat alles in de outbox blijft staan. Heb ik dus echt niets aan. Kan iemand mij vertellen hoe ik berichten dien te versturden zodat ze wel aankomen?[/brulmodus]
(Sorrie baal er echt erg van aangezien ik nu de indruk wek niet betrokken/punctueel te zijn)
Waarom blijven verstuurde priveberichten in outbox staan?
Moderator: Beheerdersteam
