Mini monitor 2 liter

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

SuperR
Berichten: 1864
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 22:35
Locatie: Rotterdam

Re: Mini monitor 2 liter

Bericht door SuperR »

Ik laat het filter zoals ik het er nu in heb zitten, ik ben over de mid/high fequenties eigenlijk wel tevreden. De laagweergave is nog iets om over na te denken.
1. Aanvullen met een sub uit een goedkoop 5.1 setje maakt het alleen maar erger
2. Belachelijk veel boosten in het laag lijkt effect te hebben, maarja, zo hadden we het niet bedacht
3. Toch een fatsoenlijke sub erbij, maar dan wordt het kostenplaatje van het project ineens vervijfvoudigd.

Ik zal ze eens meenemen naar de plek waar ze wss komen te staan. Als het daar goed/voldoende klinkt met wat EQ gerommel is het toch een geslaagd project. Als ik nog een keer zoiets maak wordt het toch een iets grotere luidspreker met een 2weg configuratie. Ik zal eens een stukje luidsprekerstof halen en kijken of ik er een frontje voor wil/kan plaatsen zodat mijn matige houtwerkkwaliteiten wat verborgen kunnen worden.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”