Valt het mee?
all pruts 10
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- MechanicalAnimal
- MechanicalAnimal
Re: all pruts 10
nu kan het me nog niet zo schelen
ik had al stiekem een exrtra baffle gezaagd!
ik had al stiekem een exrtra baffle gezaagd!
- MechanicalAnimal
- Leeuwarden
- MechanicalAnimal
Dan neem ik wel even aan dat jij jezelf uit het referentiekader geplaatst hebt?dre schreef:raar stelletje zijn jullie zeg!
Leeuwarden schreef:Hoezo?
ik ben de referentie!Dan neem ik wel even aan dat jij jezelf uit het referentiekader geplaatst hebt
- Leeuwarden
- MechanicalAnimal
vandaag weer even wat gedaan.
hier de plaatjes van de mooie en de mindere baffle
en de binnenzijde en de achterzijde met de gaten voor de poort en de terminals.
nu heb ik de baffle gefreesd naar de opgegeven maten,maar ik hou weinig vlees over om de driver vast te schroeven,dus daar wil ik de binnenzijde wat uithollen met een verzinkboor en de holling opvullen met een 2 componenten lijm zodat het geheel wat steviger wordt.
hier de plaatjes van de mooie en de mindere baffle
nu heb ik de baffle gefreesd naar de opgegeven maten,maar ik hou weinig vlees over om de driver vast te schroeven,dus daar wil ik de binnenzijde wat uithollen met een verzinkboor en de holling opvullen met een 2 componenten lijm zodat het geheel wat steviger wordt.
Netjes ! Zie tegenwoordig steeds meer die Markaudio drivers opduiken. Ben benieuwd hoe het gaat klinken. Dus mee nemen naar Breda 
Tuurlijkdre schreef:tegen die tijd zijn ze wel af
Hij werd al gesignaleerd bij de hangjongerenArno schreef:TuurlijkVolgens mij kan jij je tijd vanaf nu wel nuttiger besteden...
hannesie schreef:Hij werd al gesignaleerd bij de hangjongerenArno schreef:TuurlijkVolgens mij kan jij je tijd vanaf nu wel nuttiger besteden...
in Noordwijk, nu heeft hij weer een doel !!
![]()
vanmiddag nog rondgehangen
ik heb de br-poorten net opgepikt,samen met wat spul om de phonopre aan te pakken.
dit icm het aanpakken van de voor en eindversterker en project termino ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen tijd meer heb om te werken
oeps,ook nog de scheidingstrafo vergeten......
ik heb de br-poorten net opgepikt,samen met wat spul om de phonopre aan te pakken.
dit icm het aanpakken van de voor en eindversterker en project termino ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen tijd meer heb om te werken
oeps,ook nog de scheidingstrafo vergeten......
Nou, dan heb je op de valreep nog een goed voornemen voor 2011.dre schreef:dit icm het aanpakken van de voor en eindversterker en project termino ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen tijd meer heb om te werken