Valt het mee?
all pruts 10
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: all pruts 10
nu kan het me nog niet zo schelen
ik had al stiekem een exrtra baffle gezaagd!
ik had al stiekem een exrtra baffle gezaagd!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: all pruts 10
Dan neem ik wel even aan dat jij jezelf uit het referentiekader geplaatst hebt?dre schreef:raar stelletje zijn jullie zeg!
Leeuwarden schreef:Hoezo?
Re: all pruts 10
ik ben de referentie!Dan neem ik wel even aan dat jij jezelf uit het referentiekader geplaatst hebt
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: all pruts 10
vandaag weer even wat gedaan.
hier de plaatjes van de mooie en de mindere baffle
en de binnenzijde en de achterzijde met de gaten voor de poort en de terminals.
nu heb ik de baffle gefreesd naar de opgegeven maten,maar ik hou weinig vlees over om de driver vast te schroeven,dus daar wil ik de binnenzijde wat uithollen met een verzinkboor en de holling opvullen met een 2 componenten lijm zodat het geheel wat steviger wordt.
hier de plaatjes van de mooie en de mindere baffle
nu heb ik de baffle gefreesd naar de opgegeven maten,maar ik hou weinig vlees over om de driver vast te schroeven,dus daar wil ik de binnenzijde wat uithollen met een verzinkboor en de holling opvullen met een 2 componenten lijm zodat het geheel wat steviger wordt.
Re: all pruts 10
Netjes ! Zie tegenwoordig steeds meer die Markaudio drivers opduiken. Ben benieuwd hoe het gaat klinken. Dus mee nemen naar Breda 
Re: all pruts 10
Tuurlijkdre schreef:tegen die tijd zijn ze wel af
Re: all pruts 10
Hij werd al gesignaleerd bij de hangjongerenArno schreef:TuurlijkVolgens mij kan jij je tijd vanaf nu wel nuttiger besteden...
Re: all pruts 10
hannesie schreef:Hij werd al gesignaleerd bij de hangjongerenArno schreef:TuurlijkVolgens mij kan jij je tijd vanaf nu wel nuttiger besteden...
in Noordwijk, nu heeft hij weer een doel !!
![]()
Re: all pruts 10
vanmiddag nog rondgehangen
ik heb de br-poorten net opgepikt,samen met wat spul om de phonopre aan te pakken.
dit icm het aanpakken van de voor en eindversterker en project termino ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen tijd meer heb om te werken
oeps,ook nog de scheidingstrafo vergeten......
ik heb de br-poorten net opgepikt,samen met wat spul om de phonopre aan te pakken.
dit icm het aanpakken van de voor en eindversterker en project termino ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen tijd meer heb om te werken
oeps,ook nog de scheidingstrafo vergeten......
Re: all pruts 10
Nou, dan heb je op de valreep nog een goed voornemen voor 2011.dre schreef:dit icm het aanpakken van de voor en eindversterker en project termino ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen tijd meer heb om te werken
