Nou ik heb het dus ook over fouten uitsluitenHenkjan schreef:ik ben zo van fouten liever in t ontwerp uitsluiten...![]()
wat voor testen heb je t over?
Dus eerst een checken wat er nu daadwerkelijk uit die Meanwell komt bijvoorbeeld.
Moderator: Beheerdersteam
Nou ik heb het dus ook over fouten uitsluitenHenkjan schreef:ik ben zo van fouten liever in t ontwerp uitsluiten...![]()
wat voor testen heb je t over?
rommel rond de 1kHz in de ampb_force schreef:Dus eerst een checken wat er nu daadwerkelijk uit die Meanwell komt bijvoorbeeld.
Je mag hem langsbrengenHenkjan schreef:bedankt alvast. snap dat je met dit weer niet ff lekker gaat fietsenwordt wel volgende week denk ik.
en dat is overigens niet de enige beperking... voor de opbouw had ik dat versterkerbordje eerst wat getest gewoon CD speler er op en muziek aan. toen viel me op dat t ding in het laag enorm vervormde en dat het hoog schel was. Dus ik het ding opgemeten... ik denk dat de plaatjes voor zich spreken...Henkjan schreef:helemaal perfect is het nog niet, want het lukt me nog niet om de Phonic zo in te stellen dat ik de mic op links en een line op rechts heb, dus een 2kanaals meting in Arta kan voorlopig niet. maar voorlopig moet ik het er maar mee doen zoals het gaat.
Wordt tijd dat je dat meet ampje eens afmaakt. Is zo langzamerhand ook een gebed zonder end ....b_force schreef:Bijna alle Class-d versterkers zijn gebrugd, dus dat gaat niet echt lekker werken.
Dat is ongeveer het eerste wat ik ga doen als ik weer meer tijd hebPjotr schreef:Wordt tijd dat je dat meet ampje eens afmaakt. Ook een gebed zonder end ....b_force schreef:Bijna alle Class-d versterkers zijn gebrugd, dus dat gaat niet echt lekker werken.
Niet lullen maar poetsen Bartb_force schreef:(hoezo "ook" trouwens?)
Als ik meer ruimte had om te poetsen, zou ik dat ook zeker doenPjotr schreef:Niet lullen maar poetsen Bartb_force schreef:(hoezo "ook" trouwens?)![]()