maak me gekRumoH schreef:Ik zal binnenkort Project Sylphe hier op het forum plaatsen, daar ik een stel nieuwe kasten ga maken waarbij ik het BSC variabel ga maken. Dit is echt wel nodig voor afstelling op de ruimte
Rudy
Audiodag Boxmeer 28 November
Moderator: Beheerdersteam
Re: Audiodag Boxmeer 28 November
-
Audio Soul
- Ook commercieel actief
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 21:59
- Locatie: CUIJK
- Contacteer:
Re: Audiodag Boxmeer 28 November
Hallo Allemaal,
Hartelijk dank voor alle lofzang met betrekking tot het organiseren van de ZBA te Boxmeer.
Het was een waar genoegen zo'n leuke opkomst te hebben in toch nog redelijk korte termijn.
Ik begreep dat de koffie en alles goed is ontvangen en reden is voor een vervolg.
Dit vervolg wil ik graag volgend jaar gaan doorzetten. Wellicht in het eerste kwartaal.
Omdat tijdens de eerste meeting hier te Boxmeer helaas geen fysieke deelnemer lijst is geweest
zou ik het prettig vinden als iedereen die is geweest alsnog even mailt zodat ik de naam kan registreren
en eventueel kan meenemen in een mailinglist voor volgend jaar.
Graag uw naam + e-mailadres naar: info@audiosoul.nl bij voorbaat dank!
Als ik het goed begrepen heb was de kleine Almarro + de Tangband breedbander toch wel de grote verassing
wat reden bied voor een verdere verbetering en uitwerking van dit concept!
Mochten er mensen zijn die geintresseerd zijn in welke muziek is gedraait hoor ik dit uiteraard graag. ( hetgeen wat ik heb gedemonstreerd )
Mochten er kandidaten zijn die de cd-drive / DAC / Almarro's of andere zaken nog eens willen beluisteren, aarzel niet want pratende mensen zijn te helpen!
Alvast bedankt voor de bevestiging van deelname en bedankt voor de leuke reacties en opkomst!
Lucien
Audio Soul
"See with your eyes, listen with your ears and let you guide through your soul"
Hartelijk dank voor alle lofzang met betrekking tot het organiseren van de ZBA te Boxmeer.
Het was een waar genoegen zo'n leuke opkomst te hebben in toch nog redelijk korte termijn.
Ik begreep dat de koffie en alles goed is ontvangen en reden is voor een vervolg.
Dit vervolg wil ik graag volgend jaar gaan doorzetten. Wellicht in het eerste kwartaal.
Omdat tijdens de eerste meeting hier te Boxmeer helaas geen fysieke deelnemer lijst is geweest
zou ik het prettig vinden als iedereen die is geweest alsnog even mailt zodat ik de naam kan registreren
en eventueel kan meenemen in een mailinglist voor volgend jaar.
Graag uw naam + e-mailadres naar: info@audiosoul.nl bij voorbaat dank!
Als ik het goed begrepen heb was de kleine Almarro + de Tangband breedbander toch wel de grote verassing
wat reden bied voor een verdere verbetering en uitwerking van dit concept!
Mochten er mensen zijn die geintresseerd zijn in welke muziek is gedraait hoor ik dit uiteraard graag. ( hetgeen wat ik heb gedemonstreerd )
Mochten er kandidaten zijn die de cd-drive / DAC / Almarro's of andere zaken nog eens willen beluisteren, aarzel niet want pratende mensen zijn te helpen!
Alvast bedankt voor de bevestiging van deelname en bedankt voor de leuke reacties en opkomst!
Lucien
Audio Soul
"See with your eyes, listen with your ears and let you guide through your soul"
Re: Audiodag Boxmeer 28 November
Ik moet dus mijn telefoon even opruimen c.q. backuppen i.v.m. een nieuwe mobiel, en kom dus nog een paar leuke foto's tegen van de Almarro en Tangband.
de Almarro, en nog een keer.
Tang band. Hans
Tang band. Hans
