incl oude discussies en bouwverslagen
Moderator: Beheerdersteam
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 26 nov 2010, 22:19
een projectje met een mark audio alpair 10 in een simpel br-kastje.
ook om eens te kijken hoever ik kan komen met een spuitbus als afwerking........
een litertje of 12 moet prima gaan werken.
Pjotr
Berichten: 36743 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » vr 26 nov 2010, 23:07
dre schreef: een projectje met een mark audio alpair 10 in een simpel br-kastje.
ook om eens te kijken hoever ik kan komen met een spuitbus als afwerking........
....................
een litertje of 12 moet prima gaan werken.
Volgens mij heb je aan 1 spuitbus wel genoeg voor dat speakertje
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 27 nov 2010, 7:44
zo,die daar moest ik wel even over nadenken zo op de vroege morgen!
wel gelijk wakker!
eerst maar even wat plankjes zagen.
SARK
Berichten: 7728 Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK » za 27 nov 2010, 8:14
Bijlagen
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 27 nov 2010, 12:59
als jij dan even `t kastje er voor houdt
wel lekker opgeschoten
plankies gezaagd en een deel gelijmd.
ik weet eigenlijk nog nog of ik de poort voor of achter ga doen.......
MechanicalAnimal
Berichten: 3258 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » za 27 nov 2010, 20:46
dre schreef: ook om eens te kijken hoever ik kan komen met een spuitbus als afwerking.......een litertje of 12 moet prima gaan werken.
Das een beste spuitbus
fuckit...stomme pjotr
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 27 nov 2010, 20:56
da`s een makkelijke structuur!
ik doe hoogglans
MechanicalAnimal
Berichten: 3258 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » za 27 nov 2010, 20:58
Borkanjo heeft niks meer te doen..misschien heeft íe zin om je kastjes te rollen
Pjotr
Berichten: 36743 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » za 27 nov 2010, 21:23
MechanicalAnimal schreef: Borkanjo heeft niks meer te doen..misschien heeft íe zin om je kastjes te rollen
Met een spuitbus een kastje rollen? Kan natuurlijk wel maar ben bang dat dat niet mooi gaat worden ook niet met 12L
Gewoon hoogglans spuitbussen van de HEMA. Prima spul.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 27 nov 2010, 21:25
straks zal lachen jullie vergaan!
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » ma 29 nov 2010, 10:07
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 29 nov 2010, 15:48
er zijn plaatjes,maar die zitten in het apparaat op m`n werk
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » ma 29 nov 2010, 18:10
Wat voor werk doe jij dan dat je daar een apparaat hebt? Of is de secretaresse een apparaat?
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 29 nov 2010, 18:20
Leeuwarden schreef: Wat voor werk doe jij dan dat je daar een apparaat hebt? Of is de secretaresse een apparaat?
een fotocamera heet zo`n apparaat!
en een secretaresse zou ik er graag bij hebben!
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 29 nov 2010, 18:27
nou vooruit dan maar...
en die arme alpairs maar wachten tot hun nieuwe baasje ze komt ophalen.....
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 29 nov 2010, 18:30
aanstaand weekend?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 29 nov 2010, 18:33
prima
MechanicalAnimal
Berichten: 3258 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » ma 29 nov 2010, 19:41
Henkjan schreef: nou vooruit dan maar...
IMAG0134.jpg
niet zo trillen joh...of hebbie honger
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 29 nov 2010, 19:42
MechanicalAnimal schreef: Henkjan schreef: nou vooruit dan maar...
IMAG0134.jpg
niet zo trillen joh...of hebbie honger
nee, een HTC
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 29 nov 2010, 19:47
MechanicalAnimal schreef: Henkjan schreef: nou vooruit dan maar...
IMAG0134.jpg
niet zo trillen joh...of hebbie honger
hij kan geen afscheid nemen
DragoSz
Berichten: 568 Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen
Bericht
door DragoSz » ma 29 nov 2010, 20:23
Nu heeft Henkjan zeker een fishermans friend nodig aanstaande weekend
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 29 nov 2010, 20:27
DragoSz schreef: Nu heeft Henkjan zeker een fishermans friend nodig aanstaande weekend
nee,want ik kom ze persoonlijk afhalen