project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
We blijven niet over streepjes keuvelen, toch? Ik blijf de boel niet omgooien 
Nee, ik sta gewoon niet open voor de mening van anderen, en ben dus eigenlijk tegen elke vorm van inspraak.DragoSz schreef:Wil jij de bureaucratie afschaffen Arno?
zo is `t een forum is niet om te discussie te voeren!Arno schreef:Nee, ik sta gewoon niet open voor de mening van anderen, en ben dus eigenlijk tegen elke vorm van inspraak.DragoSz schreef:Wil jij de bureaucratie afschaffen Arno?
- MechanicalAnimal
WTF? heeft zij dan drierho schreef:En ze hebben een oneven aantal, wat volgens mijn vriendin altijd mooier is.
- RobertD
- Contacteer:
Nee, maar Rho heeft één ...MechanicalAnimal schreef:WTF? heeft zij dan drierho schreef:En ze hebben een oneven aantal, wat volgens mijn vriendin altijd mooier is.tietenborsten ofzo?
- MechanicalAnimal
whoehahahaRobertD schreef:Nee, maar Rho heeft één ...MechanicalAnimal schreef:WTF? heeft zij dan drierho schreef:En ze hebben een oneven aantal, wat volgens mijn vriendin altijd mooier is.tietenborsten ofzo?
bekabeling en terminals besteld!
nu nog de osmo hardwaxolie,lak voor de binnenzijde en twaron en dan hebben we alles onderhand!
dan hoeft alleen het belangrijkste nog te komen
nu nog de osmo hardwaxolie,lak voor de binnenzijde en twaron en dan hebben we alles onderhand!
dan hoeft alleen het belangrijkste nog te komen
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
een blik tijd zeker...dr schreef:b an hoeft alleen het belangrijkste nog te komen
ook daar ben ik mee bezig,maar de werkgever is momenteel niet als flexibel te omschrijven........ 
- MechanicalAnimal
en? wat is het uiteindelijk geworden?dre schreef:bekabeling en terminals besteld!
het is voor ons stukken intressanter om te weten hoe de werkgever dan wél te beschrijven isdre schreef:ook daar ben ik mee bezig,maar de werkgever is momenteel niet als flexibel te omschrijven........
En nóg interessanter: wat ga jij hieraan doen?MechanicalAnimal schreef:het is voor ons stukken intressanter om te weten hoe de werkgever dan wél te beschrijven isdre schreef:ook daar ben ik mee bezig,maar de werkgever is momenteel niet als flexibel te omschrijven........
"Manage the manager" heet dat.
On-topic: fantastisch projekt Dre! Ook hier iemand die zeer benieuwd is hoe dit gaat uitpakken.
- MechanicalAnimal
- MechanicalAnimal
MechanicalAnimal schreef:en? wat is het uiteindelijk geworden?dre schreef:bekabeling en terminals besteld!
dusssssss..........
- MechanicalAnimal
0763 slechts 12 stuksMechanicalAnimal schreef:wbt 076? en 10 cm snoer?
goeje
en een rolletje snoer van 12 meter........
- MechanicalAnimal
10cm valt alles mee inderdaadMechanicalAnimal schreef:12 stuks.....oei![]()
gelukkig kost dat snoer geen drol
inakustik ls-502