Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
jantje-secuur
Berichten: 943 Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
Locatie: Haarlem
Bericht
door jantje-secuur » ma 22 nov 2010, 20:32
Wowly schreef: De Bardame zal onze eigen Ankie zijn, de beheerdster van het centrum met wie ik al vele jaren een goede verstandhouding heb, en dat wil ik graag zo houden.
Voor geintresseerden: she's single.... EN ontzettend aardig!
Jan
Ah. Forumpapa Wowly gaat een nieuwe marketingstrategie gebruiken?
Zeg er anders bij dat ze grote speakers in de woonkamer geen probleem vindt.
DragoSz
Berichten: 568 Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen
Bericht
door DragoSz » ma 22 nov 2010, 20:46
Het lijkt mij handig om een carpooling topic te starten wanneer de datem bekent is? Mede omdat ik geen auto heb
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » ma 22 nov 2010, 21:20
Haha marketingtruuk, jij zit middenin mijn marketingtruuk haha!!
Pjotr
Berichten: 36748 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 22 nov 2010, 21:30
Wowly schreef: Haha marketingtruuk, jij zit middenin mijn marketingtruuk haha!!
Is die dame zóóóóóóó groot..........
Dit jaar kom ik maar niet dan
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 22 nov 2010, 22:22
Pjotr schreef: Wowly schreef: Haha marketingtruuk, jij zit middenin mijn marketingtruuk haha!!
Is die dame zóóóóóóó groot..........
dan komt ene J. te L. waarschijnlijk wel
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » wo 24 nov 2010, 18:19
Ik snap het weer eens niet
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » wo 24 nov 2010, 18:43
Leeuwarden schreef: Ik snap het weer eens niet
Volgens mij heb je wat uit te leggen
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » wo 24 nov 2010, 18:46
Ik houd mij wijselijk stil dan maar
Pjotr
Berichten: 36748 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » wo 24 nov 2010, 19:14
Via via is mij een foto gelekt. Maar die kan ik echt niet hier posten hoor
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » wo 24 nov 2010, 19:25
Van Ankie? Mag gewoon geplaatst worden hoor!
Pjotr
Berichten: 36748 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » wo 24 nov 2010, 20:15
Het gerucht gaat ja, maar het is niet zeker. Dus om te voorkomen dat Wowly er last mee krijgt plaats ik hem maar niet...
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » wo 24 nov 2010, 20:21
Wowly kneed zich daar wel uit
Hop! Voor de draad ermee!
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » wo 24 nov 2010, 23:39
Begin nu ook wel nieuwsgierig te worden! Als mod kan ik natuurlijk rigoreus ingrijpen als het onbetamelijk wordt
Pjotr
Berichten: 36748 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » do 25 nov 2010, 0:23
Leeuwarden schreef: Wowly kneed zich daar wel uit
Wowly kennende mag ie alvast gaan trainen. Het is i.i.g. geen dame waar iemand het gaat wagen om zonder te betalen weg te gaan lopen
Maar nu ie gaat dreigen......... hmmm, we hebben nog een paar maandjes
MichaelB
Berichten: 2061 Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest
Bericht
door MichaelB » wo 01 dec 2010, 16:21
Potverdorie, wat moet ik dan meenemen? Ik MOET iets meenemen.
Als ik dan nu 1 of ander ambitieus project start, dan is die vast wel klaar voor de ZBA
(2012) .
De Jordan/SDX7's gaan waarschijnlijk wel mee en ik zit te denken aan iets met de "Sound Transducers" a.k.a. "trildingen".
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » wo 01 dec 2010, 16:29
Misschien is het leuk om een systeem met zoiets zelf in elkaar te knutselen...
Bijlagen
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » wo 01 dec 2010, 16:32
Wat voor een ding is dat nou weer, ik heb al veel gezien, maar dit is een nieuwe
Joland
Berichten: 170 Lid geworden op: wo 08 sep 2010, 13:46
Bericht
door Joland » di 04 jan 2011, 15:16
Wil er graag bijzijn, ben niet zo heel actief op het forum, maar begin langzamerhand steeds meer zelfbouw-jeuk te krijgen
Oh, heb gestemd voor de 28.
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » di 04 jan 2011, 15:17
Jeuk?
Moet je naar de zelfbouw dokter
Lieuwe
Berichten: 502 Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede
Bericht
door Lieuwe » wo 05 jan 2011, 15:15
b_force schreef: Jeuk?
Moet je naar de zelfbouw dokter
Voor een injectie van het zelfbouw virus?
BertDB
Berichten: 1978 Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)
Bericht
door BertDB » wo 05 jan 2011, 18:06
en doe er meteen maar een inenting bij tegen de pro-smd club..
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 05 jan 2011, 22:06
maar kunnen we een datum vastleggen?
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » wo 05 jan 2011, 22:08
merendeel maakt het geen bal uit.
7 voor 28e, 1 voor 21e.
Lijkt mij de 28e beter.