ZBA is te populair?
Moderator: Beheerdersteam
-
Sander
- Voormalige hoster
- Berichten: 203
- Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: ZBA is te populair?
Helaas... Dat is de foutcode. Was bezig met een andere server, dus besloot de mysql server om tegen te gaan sputteren.. Waarom is me een raadsel.
Re: ZBA is te populair?
1040 is het mysql errornumber voor een vastgelopen verbinding naar de db. (forum wil connecten, lukt niet, probeert opnieuw maar de oude connectie blijft staan, etc)
mercedesforum lag ook plat?
mercedesforum lag ook plat?
Re: ZBA is te populair?
Jij kunt ook geen geheimpje bewaren zeg
Vond hem nu juist zo leuk....... 
Overigens kreeg ik die melding toen ik naar de index wilde gaan.
Overigens kreeg ik die melding toen ik naar de index wilde gaan.

