Humble Statement
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Humble Statement
Ik zag slechts drie (3) cijfers voor de komma... Dan wordt het al twijfelachtig toch 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Humble Statement
Oh sjips... nou moet ik mezelf even corrigeren... Slechts twee cijfers voor de komma. Het zou dus wél wat kunnen zijn.
Re: Humble Statement
Leeuwarden, niet meer doen, 2 berichten achter elkaar zetten.
Ik word er duizelig van.....

Ik word er duizelig van.....
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Humble Statement
Zou wat restjes nemen die je nog hebt liggen, maar wel een redelijke diameter 1,5-2.5mm2 l+r gelijk 
Geen grap trouwens! Heb dezelfde mid
Geen grap trouwens! Heb dezelfde mid
Re: Humble Statement
Vandaag bij de spuiter gaan kijken.
Mat is heeeel erg mooi.
Helaas was de accu van mijn fotocamera leeg,
en ik heb geen kabeltje om mijn telefoon aan de pc
te hangen.
Foto's volgen dus nog.
Maandag of dinsdag ga ik ze weer ophalen.
ik kan niet wachten.
Kleine opmerking:
Je ziet nu wel wat kleine imperfecties.
Zoals de aansluiting van de baffle op de kast,
waar je een klein randje ziet zitten.
Zo ook bij de afronding van de kop bij een
van de speakers.
Maar daar kan ik denk ik wel mee leven.
Mat is heeeel erg mooi.
Helaas was de accu van mijn fotocamera leeg,
en ik heb geen kabeltje om mijn telefoon aan de pc
te hangen.
Foto's volgen dus nog.
Maandag of dinsdag ga ik ze weer ophalen.
ik kan niet wachten.
Kleine opmerking:
Je ziet nu wel wat kleine imperfecties.
Zoals de aansluiting van de baffle op de kast,
waar je een klein randje ziet zitten.
Zo ook bij de afronding van de kop bij een
van de speakers.
Maar daar kan ik denk ik wel mee leven.
Re: Humble Statement
Hier alvast de foto's van de filterkasten.
De luidsprekerkasten ga ik straks halen.
De luidsprekerkasten ga ik straks halen.
Re: Humble Statement
Je wilt niet weten hoe vaak ik eraan gedacht heb zo'n kop te latenGeenius schreef:.........ik wist dat het me ergens aan deed denken.
airbrushen op de kasten.
Re: Humble Statement
Deze voetplaten zijn van 30 mm MDF gemaakt.
Waar straks de luidsprekerkasten op komen zijn gemaakt van:
10 mm trespa
10 mm staal met 10 mm trespa buitenring
(hier zit ook meteen de schroefdraad voor de spikes in)
10 mm trespa
Waar straks de luidsprekerkasten op komen zijn gemaakt van:
10 mm trespa
10 mm staal met 10 mm trespa buitenring
(hier zit ook meteen de schroefdraad voor de spikes in)
10 mm trespa
Re: Humble Statement
En de luidsprekers:
Nu alleen nog de kabels, dan kan ik alles aansluiten.
Nu alleen nog de kabels, dan kan ik alles aansluiten.
Re: Humble Statement
Wat een imposant paartje! De matte kleur komt echt tot zijn recht.
Contrast met de speakers er in zal helemaal mooi vallen denk ik.
Prachtig werk
Contrast met de speakers er in zal helemaal mooi vallen denk ik.
Prachtig werk
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Re: Humble Statement
ziet er echt waanzinnig uit! helemaal top! dit ga ik zeker in gedachten houden voor mijn eigen volgende project.
Scanspeakman
Scanspeakman
Re: Humble Statement
Ik overweeg ook om mijn speakers viewtopic.php?f=15&t=11168 mat te spuiten, maar dan wit. ze staan nu in de grondverf en dat geeft best wel een mooie uitstraling.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Humble Statement
Ik ga vandaag mijn interne bekabeling halen.
Zilver kabel van JvG.
Als het vrouwtje dan niet te lastig is vandaag,
heb ik vandaag weer alles aangesloten en
opgebouwd.
Zilver kabel van JvG.
Als het vrouwtje dan niet te lastig is vandaag,
heb ik vandaag weer alles aangesloten en
opgebouwd.
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
Re: Humble Statement
En?borkaenjo schreef:Ik ga vandaag mijn interne bekabeling halen.
Zilver kabel van JvG.
Als het vrouwtje dan niet te lastig is vandaag,
heb ik vandaag weer alles aangesloten en
opgebouwd.
Re: Humble Statement
Pffff.... wat een werk is dat stiekum.
Ik heb er nu 1 compleet af.
In het filter heb ik ook de binnenkabels naar de stekker
vervangen met zilverdraad.
Ik heb precies genoeg, zodat ik van de versterker
naar de units nu zilver heb.
Morgen maar weer verder met de andere.
Ik heb er nu 1 compleet af.
In het filter heb ik ook de binnenkabels naar de stekker
vervangen met zilverdraad.
Ik heb precies genoeg, zodat ik van de versterker
naar de units nu zilver heb.
Morgen maar weer verder met de andere.


