De Red Rose M1.
Erg leuk ding, alleen te duur. (~$5000) Na wat zoeken kom ik exact dezelfde versterker tegen maar dan van Korsun.
Zelfde AB, zelfde kast, zelfde komponenten, zelfde specs...alleen de prijs is anders (doet me denken aan iets met een bril)
Die Korsun kost n.l. minder dan de helft en is via bepaalde Chineese en Taiwaneese kanalen voor rond de $1000 te koop.
Iemand een idee wat nou precies het verschil is en OF het wat is?
Hier nog twee foto's van het betreffende apparaat:

De Korsun van $1000

De Red Rose M1 van $5000
Als ik kijk naar de dure RedRose en kijk naar het label op de trafo daar staat er.....juist...Korsun...
Waar zit hem dat giga prijsverschil?
Edo


