project: termino
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
*kwijl*Arno schreef:Zo dan?
wat heeft Dré in godsnaam geruild met jou? Zijn huis? Zijn drie jongere zussen? Wat?
Re: project: termino
Tja, paar drivertjes die hij nog over heeft en wat filteronderdelen. Vind je dat het een beetje uit verhouding begint te raken? 
Re: project: termino
scan-speak 18w/8531g00
focal tc120 td5
tritec 1,8mH 7x0,6
mundorf folie 0,22mH cfc14
mundorf supreme 15uF
audyn cap+ 6,8uF
Dit zijn ook niet de minste spullen!
Groetjes Walter
focal tc120 td5
tritec 1,8mH 7x0,6
mundorf folie 0,22mH cfc14
mundorf supreme 15uF
audyn cap+ 6,8uF
Dit zijn ook niet de minste spullen!
Groetjes Walter
Re: project: termino
Walt schreef:scan-speak 18w/8531g00
focal tc120 td5
tritec 1,8mH 7x0,6
mundorf folie 0,22mH cfc14
mundorf supreme 15uF
audyn cap+ 6,8uF
Dit zijn ook niet de minste spullen!
Groetjes Walter
Re: project: termino
Dan issie snel klaar.Wijx schreef:ik zou minimaal eisen dat ie ook je auto wast
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
prima advies!Arno schreef:Dan issie snel klaar.Wijx schreef:ik zou minimaal eisen dat ie ook je auto wast
ik ook heul blij!Laat er geen onduidelijkheid over bestaan, ik ben heul blij met de vergoeding.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Dan doettie je fiets maar......staattie tenminste ook niet meer in de wegArno schreef:Dan issie snel klaar.Wijx schreef:ik zou minimaal eisen dat ie ook je auto wast
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
deze: Damping-30 van Intertechnik?dre schreef:raar spul dat damping 30!
ben benieuwd
Ik ook, moet ik ook straks gebruiken, ga jij maar eens gauw uitvissen hoe dat het beste te lijmen/bewerken etc valt...en veel foto's doen he
dank u
Re: project: termino
er zit plakfolie op!
dus wij hebben een makkie!
ik zal wel een plaatje schieten,want het lijkt totaal niet op het plaatje van intertechnik....
dus wij hebben een makkie!
ik zal wel een plaatje schieten,want het lijkt totaal niet op het plaatje van intertechnik....
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: project: termino
Waarom gebruik je als demping niet Akotherm van Merford?
Dat dempt veel beter is net zo duur.
Dat dempt veel beter is net zo duur.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
djiesus....plakfolie....en nóg hebtie Arno der bij nodigdre schreef:er zit plakfolie op!![]()
dus wij hebben een makkie!![]()
ik zal wel een plaatje schieten,want het lijkt totaal niet op het plaatje van intertechnik....
*gaat op onderzoek uitb_force schreef:Waarom gebruik je als demping niet Akotherm van Merford?
Dat dempt veel beter is net zo duur.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: project: termino
Je kunt wel iets vinden op de Merford website zelf.MechanicalAnimal schreef:*gaat op onderzoek uitb_force schreef:Waarom gebruik je als demping niet Akotherm van Merford?
Dat dempt veel beter is net zo duur.
Daarnaast kan ik bij de meetrapporten over die matten.
Daar mag ik helaas niet (te)veel info (lees: niks) over kwijt.
Volgens mij deed Acusticab het nog beter.
Maar ik moet bekennen dat ik dat niet meer zeker weet.
Laatst gewijzigd door b_force op wo 01 jun 2011, 0:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: project: termino
~duidelijk een gevalletje van te laat!
misschien eens een opsomming van dergelijke matrialen maken
misschien eens een opsomming van dergelijke matrialen maken
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: project: termino
Ik had helemaal niet door dat je het al besteld had.
Sowieso doet Akotherm (basic) het al VEEL beter dan noppenschuim (ook van Merford, maar is vast vergelijkbaar met dat van Intertechnik). Let trouwens op, ze worden geleverd in platen van 1,2x1,0 meter!!
Je krijg dus dubbel zo veel als van die standaard Pritex matten (die zijn volgens mij 1,0x0,5 meter)
Acusticab is dan wel weer heel duur, maar dempt nog behoorlijk op 250Hz
Er was volgens mij nog een andere variant die ook goed was. Ik weet alleen niet meer welke
(kan momenteel niet bij die rapporten)
Sowieso doet Akotherm (basic) het al VEEL beter dan noppenschuim (ook van Merford, maar is vast vergelijkbaar met dat van Intertechnik). Let trouwens op, ze worden geleverd in platen van 1,2x1,0 meter!!
Je krijg dus dubbel zo veel als van die standaard Pritex matten (die zijn volgens mij 1,0x0,5 meter)
Acusticab is dan wel weer heel duur, maar dempt nog behoorlijk op 250Hz
Er was volgens mij nog een andere variant die ook goed was. Ik weet alleen niet meer welke
(kan momenteel niet bij die rapporten)
Re: project: termino
ach,volgende keer weet ikje te vinden!
damping 30 is milieu vriendelijk
hier een paar plaatjes:
bovenzijde
zijkant
plakzijde
damping 30 is milieu vriendelijk
hier een paar plaatjes:
bovenzijde
zijkant
plakzijde
Re: project: termino
Leuk dat je ernaar vraagt, want ik zou natuurlijk nooit uit eigen beweging je topic vervuilen. Maar ik heb vandaag inderdaad wat gedaan.dre schreef:zou ie nog wat gedaan hebben?
Is voor op de seizoenstafel bij m'n kleine meid in de klas. Er moeten nog wel wat vlaggetjes op
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn

