Bij mijn NAD (DTS processor) doet zich een naar probleem voor;
Op één kanaal is een bescheiden plop bij het inschakelen te horen en een zeer forse bij het uitschakelen en bij wisselen van kanaal. Daarnaast gaat mijn UCD eindversterker in (DC) protectie als ik de processor aanzet. Een oud JVC minisetje blijft gewoon aan (en laat dus deze ploppen horen) voor de rest klinkt het geluid niet vervormd ofzo (voor zover ik dit kan beoordelen via het JVC apparaatje)
Ik las al iets over lekke uitgangselco's in de bron (in dit geval dus de output van de processor?)
Valt hier nog iets aan te meten o.i.d? Voordat ik direct het ding open schroef?
probleem met NAD
Moderator: Beheerdersteam
