het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- matthijs1988
- Berichten: 115
- Lid geworden op: za 07 aug 2010, 23:53
- Locatie: Heteren
Re: e-mu tracker pre voor 98 Eu
Mijn fout. Ik had blijkbaar de verkeerde voor ogen.
de tracker pre kost hier evengoed hetzelfde als overal.
de tracker pre kost hier evengoed hetzelfde als overal.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Komen gewoon van Ebay.DragoSz schreef:
Daar kosten ze nog veel minder
Re: het "te koop gezien" topic....
Ook nog een leuke versterker in de verkoop:
http://link.marktplaats.nl/378337693
http://link.marktplaats.nl/378337693
Re: het "te koop gezien" topic....
b_force bedoelt dat je uH (Micro henry ) ipv. mH (milli henry) hebt geschreven.John P schreef:Ik bedoelde natuurlijk 1 eeeh 2mm
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Kabelsleeves en krimpkous, gratis verzonden!
http://dewatersportwinkel.nl/artikel.ph ... geenzoek=x
hele maand november!
De sleeve is erg mooi spul overigens...

http://dewatersportwinkel.nl/artikel.ph ... geenzoek=x
hele maand november!
De sleeve is erg mooi spul overigens...

- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Leuk 
Dan is alleen weer de vraag welke maat handig is.
iemand tips?
(moeten nog wel wat daagjes wachten
)
Dan is alleen weer de vraag welke maat handig is.
iemand tips?
(moeten nog wel wat daagjes wachten
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Kabel sleeve Polyester 3/8 heb ik gebruikt.
hier heb ik speakerkabels van gemaakt, en de rek is dan nog oke.
(Zonder hem teveel op te rekken wat een heel open structuur als gevolg heeft)
hier heb ik speakerkabels van gemaakt, en de rek is dan nog oke.
(Zonder hem teveel op te rekken wat een heel open structuur als gevolg heeft)
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik haal mijn sleeves altijd op ebay. http://stores.ebay.nl/FURRYLETTERS
Meestal wel een redelijk nette prijs inclusief verzendkosten. Erg veel keuze in kleur etc.
Die diameter is inderdaad altijd een lastig iets.
Meestal wel een redelijk nette prijs inclusief verzendkosten. Erg veel keuze in kleur etc.
Die diameter is inderdaad altijd een lastig iets.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
een (volgens mij nieuwe) axx1515 vcan raveland.
Moet iets leuks mee te maken zijn dacht ik zo!
http://link.marktplaats.nl/392945789
Moet iets leuks mee te maken zijn dacht ik zo!
http://link.marktplaats.nl/392945789
Re: het "te koop gezien" topic....
Een losse externe 5.1 decoder voor 12,50 (16,50 inclusief verzenskosten).
Wellicht leuk om te verbouwen voor een eigen versterker projectje.
Kwaliteit zal wel barslecht zijn denk ik zo
.
http://actiespullen.nl/product/44685/qw ... 1-decoder/

Wellicht leuk om te verbouwen voor een eigen versterker projectje.
Kwaliteit zal wel barslecht zijn denk ik zo
http://actiespullen.nl/product/44685/qw ... 1-decoder/

- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Leverbaar parts-express.com.
Bohlender Graebener Neo10 planar transducer
Bohlender Graebener Neo10 planar transducer
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Volgens mij was er ook ergens een Italiaans adresje.....bas focal m180 schreef:Leverbaar parts-express.com.
Bohlender Graebener Neo10 planar transducer
(ben even bedenken waar ik dat weer terug kan vinden).
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
OOhh , Proraum niet .Henkjan schreef:en een Duits...
Welke?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Hoezo proraum niet? mss niet los, maar toch wel als onderdeel van een kit. Dat was namelijk de voorwaarde van B&G om 'm te mogen verkopen. en zelfs dan kreeg alleen Proraum 'm. Dit omdat ze niet te veel concurrentie met hun eigen kant&klare speakers wilden creëren. Blijkbaar is er wat verandert, ik zal eens informeren.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Als kit wel ja, maar ik (we) hebben het over los toch?
die Italiaanse website verkocht ze los.
die Italiaanse website verkocht ze los.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Mechien doen ze het stiekum niet los om te zorgen dat je de kit neemt.b_force schreef:Als kit wel ja, maar ik (we) hebben het over los toch?
die Italiaanse website verkocht ze los.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ziet er ook wel leuk uit die Pro 20D.
Volgens mij klinkt het ook wel aardig
Iemand al eens gebouwd?
Volgens mij klinkt het ook wel aardig
Iemand al eens gebouwd?
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Er is iemand hier op het forum die de neo 10 heeft .
Helaas nog niks van gezien.
Niet dat ik een van de snelste ben .
Als het maar uiteindelijk goed gebeurd.
Helaas nog niks van gezien.
Niet dat ik een van de snelste ben .
Als het maar uiteindelijk goed gebeurd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Bruikbaar als geluidskaart om te meten?
Incl mic fantoom voeding.
http://tweakers.net/aanbod/281005/presonus-firebox.html
Hmm, nog een?
http://tweakers.net/aanbod/279546/esi-u ... kaart.html
Staan wel erg veel te koop bij tweakers
http://tweakers.net/aanbod/279621/preso ... -1394.html
Ook nog een interne:
http://tweakers.net/aanbod/272532/esi-maya-44e.html
Dan houd het wel weer even op
.
Weet ook niet precies of ze allemaal even goed bruikbaar zijn om te meten, maar ze hebben allemaal iig +48v fantoom voeding ingebouwd.
Incl mic fantoom voeding.
http://tweakers.net/aanbod/281005/presonus-firebox.html
Hmm, nog een?
http://tweakers.net/aanbod/279546/esi-u ... kaart.html
Staan wel erg veel te koop bij tweakers
http://tweakers.net/aanbod/279621/preso ... -1394.html
Ook nog een interne:
http://tweakers.net/aanbod/272532/esi-maya-44e.html
Dan houd het wel weer even op
Weet ook niet precies of ze allemaal even goed bruikbaar zijn om te meten, maar ze hebben allemaal iig +48v fantoom voeding ingebouwd.
