Forum op zomertijd
Moderator: Beheerdersteam
Forum op zomertijd
Klopt het dat het forum nog op zomertijd staat? Als ik niet ingelogd ben, dan loopt de tijd nog een uurtje voor. Pas bij het inloggen is zomertijd aan/uit in te stellen in het gebruikerspaneel.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Forum op zomertijd
Bedankt, het forum verkeert nu ook in wintertoestand.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Forum op zomertijd
Buiten is het duidelijk herfstachtigMarp schreef:Pas je ieders profiel aan, en dan vergeet je zomaar het forum.
Bedankt, het forum verkeert nu ook in wintertoestand.
(spookt hier flink)
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Forum op zomertijd
Het was leuk om vanonder de waterafstotende parasol te kijken hoe de hond op herfstbladeren jaagde.
Intussen heb ik hem toch maar opgeborgen.
Intussen heb ik hem toch maar opgeborgen.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Forum op zomertijd
De parasol of de hond?Marp schreef:Het was leuk om vanonder de waterafstotende parasol te kijken hoe de hond op herfstbladeren jaagde.
Intussen heb ik hem toch maar opgeborgen.
Re: Forum op zomertijd
Wat de hond? En je was er net zo blij meeMarp schreef:Het was leuk om vanonder de waterafstotende parasol te kijken hoe de hond op herfstbladeren jaagde.
Intussen heb ik hem toch maar opgeborgen.
Re: Forum op zomertijd
Dank je! Kan ik met een gerust hart in winterslaapMarp schreef:Pas je ieders profiel aan, en dan vergeet je zomaar het forum.
Bedankt, het forum verkeert nu ook in wintertoestand.
Re: Forum op zomertijd
Altijd leuk om ouwe topics omhoog te schoppen
. Ik denk dat het forum weer op zomertijd gezet mag worden Mario ?
Zodra je ingelogd bent, gaat het goed. Uitgelogd (zo lees ik meestal) wordt wintertijd weergegeven. No biggie
, maar stond eventjes gek te kijken net
.
