Speakerkabels
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Speakerkabels
wie kent deze gevlochten speakerkabels.
ik wil ze wegdoen maar de mensen vragen steeds van welk merk ze zijn
ik wil ze wegdoen maar de mensen vragen steeds van welk merk ze zijn
- bartsegers
Re: Speakerkabels
Ze zien er zeker heel mooi uit! Ik houd er wel van.
Verder gewoon koper, of hebben ze iets ermee gedaan?
Verder gewoon koper, of hebben ze iets ermee gedaan?
dunne aders koper op een onmogelijke manier gevlochten. Heb het zelf namelijk ook gemaakt. Ik heb nog wel een paar meter liggen voor als iemand het wil testen
- anonamemouse
oooOOOooohhh... Array Geode kabels...
heb ik al heel veel over gehoord, maar ze nog nooit daadwerkelijk live mogen ervaren... heb stiekum best wel interesse... hoe oud zijn ze ongeveer (de geode 1 is van voor 2006, en de geode 2 is vanaf 2006)?
zou ik ze een weekje mogen lenen?
heb ik al heel veel over gehoord, maar ze nog nooit daadwerkelijk live mogen ervaren... heb stiekum best wel interesse... hoe oud zijn ze ongeveer (de geode 1 is van voor 2006, en de geode 2 is vanaf 2006)?
zou ik ze een weekje mogen lenen?
Ik heb ook best wel interesse in een setje speakerkabels, maar aan welk prijskaartje moet ik hierbij denken ? 
edit: 595€ nieuw voor 2x2m (zonder connectoren nog), dat is geen spek voor mijn bek
Denk dat ik maar is kijk voor een simpel kabeltje met banaanplugjes bij europe-audio. Voor 50€ ben ik rond voor 2x5m mét banaanconnectoren
edit: 595€ nieuw voor 2x2m (zonder connectoren nog), dat is geen spek voor mijn bek
Denk dat ik maar is kijk voor een simpel kabeltje met banaanplugjes bij europe-audio. Voor 50€ ben ik rond voor 2x5m mét banaanconnectoren