project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
kijk dat ziet er een stuk beter uit!
ik heb ook nog een eigen foto van het orgineel.
ik heb ook nog een eigen foto van het orgineel.
Re: project: termino
Ik had het ook al een beetje zwarter gemaakt. Het contrast is dan duidelijk minder 
Nu is het wel net of Arno niet netjes kan frezen
we weten beter.
Nu is het wel net of Arno niet netjes kan frezen
Laatst gewijzigd door hannesie op zo 07 nov 2010, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: project: termino
u bent goed bezig!
nog even laten borrelen,maar ik denk dat ik er uit ben.
nog even laten borrelen,maar ik denk dat ik er uit ben.
Re: project: termino
Dan valt die met 4 strepen al af, moesten ze voor mij worden.
8 strepen ziet dan veel beter uit.
8 strepen ziet dan veel beter uit.
Re: project: termino
en veel streepies gaat het worden!
vier onder de tweeteransluitend op de ronding van de tweeter.
nu heb ik ook een spuitbaar pluizig spul gezien,zo iets wil ik eigenlijk op de bracing gaan toepassen......
geen idee meer wat het was
vier onder de tweeteransluitend op de ronding van de tweeter.
nu heb ik ook een spuitbaar pluizig spul gezien,zo iets wil ik eigenlijk op de bracing gaan toepassen......
geen idee meer wat het was
Re: project: termino
Zo in het zwart zien die groefjes er inderdaad een stuk mooier uit, goede keuze!
Is jouw kast qua afmetingen 1:1 gelijk aan het 'voorbeeld' of zijn de maten overwegend anders?
Groeten Walter
Is jouw kast qua afmetingen 1:1 gelijk aan het 'voorbeeld' of zijn de maten overwegend anders?
Groeten Walter
Re: project: termino
andere woofers=andere maten
dank u wel!!
eindelijk eens een positief iemand!Zo in het zwart zien die groefjes er inderdaad een stuk mooier uit, goede keuze!
dank u wel!!
Re: project: termino
dre schreef:eindelijk eens een positief iemand!![]()
dank u wel!!
+ 1 gewoon het complete pakket streepjes doen
Re: project: termino
Wow, dat ziet er gaaf uit.
Een hele hoop speaker voor een relatief compacte kast!
Wat is ongeveer het -3dB punt voor het laag? Komt er nog een reflex opening aan de achterzijde of wordt het een gesloten systeem?
Groetjes Walter
Een hele hoop speaker voor een relatief compacte kast!
Wat is ongeveer het -3dB punt voor het laag? Komt er nog een reflex opening aan de achterzijde of wordt het een gesloten systeem?
Groetjes Walter
Re: project: termino
poort achter,in de vorige opstelling op de luisterplek zeker tot 30hz.........
maar dat hoor je toch niet.
maar dat hoor je toch niet.
Re: project: termino
als ik heel eerlijk ben: ja!!
alleen bij de tweeter de streepjes niet met de buitenkant gelijk houden,maar met einde ronding.
alleen bij de tweeter de streepjes niet met de buitenkant gelijk houden,maar met einde ronding.
Re: project: termino
ik zou alleen de bodem van de sleuven niet vierkant maken, maar rond.
Vallen ze minder op en is makkelijker schoonmaken
Vallen ze minder op en is makkelijker schoonmaken
Re: project: termino
Dan komen daar de streepjes dichter op elkaar dan op de rest van de speaker.dre schreef:alleen bij de tweeter de streepjes niet met de buitenkant gelijk houden,maar met einde ronding.
Re: project: termino
volgens mij heeft arno een bol freesje genomenWijx schreef:ik zou alleen de bodem van de sleuven niet vierkant maken, maar rond.
Vallen ze minder op en is makkelijker schoonmaken
en schoonmaken?
@arno:laat die streepjes dan maar zo!
Re: project: termino
wat moet je toch zonder `m!Arno schreef:Dre bedoelt dat er in zijn geval een bol freesje wordt gebruikt.
Re: project: termino
wat wil je met de voet? Heb net even geopend, maar het orginele plan is misschien wat te fors.
Voet van 3x 8mm = 2,4 en de spike was 7 cm ingetekend. Dan zit je al op (afgerond naar boven) 10 cm. Heb je daar ook tekening mee gehouden in het ontwerp?
Voet van 3x 8mm = 2,4 en de spike was 7 cm ingetekend. Dan zit je al op (afgerond naar boven) 10 cm. Heb je daar ook tekening mee gehouden in het ontwerp?
Re: project: termino
ik denk dat 40mm beter is,dit is gelijk een maat van een staaf ijzer.
spikes iets 40mm hoog en de dop 30mm hoog.
spikes iets 40mm hoog en de dop 30mm hoog.
Re: project: termino
schaal hetzelfde maar dan 40 breed
Dan kan de voet ook wel smaller zou ik zo zeggen
Dan kan de voet ook wel smaller zou ik zo zeggen


