Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 03 nov 2010, 12:55
dank je!
het was tot nu toe erg vermoeiend.
Porcino
Berichten: 699 Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem
Bericht
door Porcino » wo 03 nov 2010, 13:39
Je hebt werkpaarden en luxe paarden...
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 03 nov 2010, 22:39
plaatje trespa was een beetje groot..... 180x160
lastig vervoeren
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » do 04 nov 2010, 9:56
Als de wind goed staat ben je zo thuis met zo'n grote plaat op je auto.
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » vr 05 nov 2010, 21:05
Testbaffeltje
Bijlagen
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 05 nov 2010, 21:10
yesss!!!
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12872 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » vr 05 nov 2010, 21:11
sodeju zeg! Ik nomineer hem nu alvast voor ZBA speaker van het jaar...
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » vr 05 nov 2010, 21:16
jeroen_d schreef: sodeju zeg! Ik nomineer hem nu alvast voor ZBA speaker van het jaar...
Welk jaar
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 05 nov 2010, 21:18
da`s echt niet meer normaal!
eerste ploatje van de voet is er ook!
Bijlagen
voet.pdf
(11.51 KiB) 121 keer gedownload
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12872 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » vr 05 nov 2010, 22:42
Arno schreef: jeroen_d schreef: sodeju zeg! Ik nomineer hem nu alvast voor ZBA speaker van het jaar...
Welk jaar
Kijk das wel een punt. Speakers die rond de jaarwisseling voltooid worden gaan het niet redden. Doe het dus maar rustig aan, zodat we hem in 2011 niet vergeten!!!
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 05 nov 2010, 22:45
dat gaat zeker dit jaar niet meer lukken........
firsttimer
Berichten: 133 Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37
Bericht
door firsttimer » za 06 nov 2010, 11:25
Prachtig vakwerk
Wordt de baffle ook nog verwijderbaar? Of is de keus voor de PHL-unit als mid al definitief?
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 06 nov 2010, 11:28
firsttimer schreef: Prachtig vakwerk
Wordt de baffle ook nog verwijderbaar? Of is de keus voor de PHL-unit als mid al definitief?
nee en ja
de baffle wordt na het spuiten er op gelijmd.
MechanicalAnimal
Berichten: 3260 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » za 06 nov 2010, 11:41
dre schreef: dat gaat zeker dit jaar niet meer lukken........
daar ken ik 'r nog een van
hannesie
Berichten: 17867 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » za 06 nov 2010, 11:57
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 06 nov 2010, 11:58
het wordt een 10.3
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » za 06 nov 2010, 12:06
dre schreef: het wordt een 10.3
Precies. Ik doe er één voor, de rest doet dre zelf.
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12872 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » za 06 nov 2010, 12:28
Ik geloof dat er nu iemand heel hard gaat schrikken.
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » za 06 nov 2010, 12:31
jeroen_d schreef: Ik geloof dat er nu iemand heel hard gaat schrikken.
Oh, was ik de smilie vergeten? Dat zou er dan zoéén moeten zijn:
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 06 nov 2010, 12:44
oké,dan doen we het toch niet!
dan maar een simpele stereo opstelling
piet1955
Berichten: 577 Lid geworden op: wo 17 mar 2010, 19:23
Locatie: Best
Bericht
door piet1955 » za 06 nov 2010, 13:00
Een echte tovenaar die Arno!!!!!!
Gruwelijke vakman.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 06 nov 2010, 13:08
piet1955 schreef: Een echte tovenaar die Arno!!!!!!
Gruwelijke vakman.
in sommige woorden kan ik me vinden!
hannesie
Berichten: 17867 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » za 06 nov 2010, 13:08
Arno schreef:
Precies. Ik doe er één voor, de rest doet dre zelf.
Bij deze hebben we het
opleidingscentrum luidsprekerbouw Dordrecht
Dan word ik de bedrijfsconsulent, mijn oude stiel weer oppakken. en genieten
Dre is de eerste leerling
Edit : tegenwoordig noemen we zoiets een student
Laatst gewijzigd door
hannesie op za 06 nov 2010, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 06 nov 2010, 13:14
leerling?
nou dat moet dan maar