Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
Moderator: Beheerdersteam
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
nu de nieuwe Alpair10 mk2 onderweg (letterlijk) is, willen we natuurlijk van de Alpair 10 mk1 (FR versie, goud) voorraad af. Nu heeft Juoigâ de plank zowat leeg (en die blijven voor t geval iemand een vervanging nodig heeft), maar onze collega's in Europa hebben nog enkele dozen liggen.
Mocht er voldoende interesse zijn, dan kan ik een of meerdere dozen laten komen. Om dit interessant te laten zijn gaat dit aanbod alleen als ik 'hele' dozen (12 stuks) kan laten komen, vandaar het "soort GB" in de titel... Komen we samen aan de 12 (of 24,36) stuks, dan gaat de aanbieding door. Wie er interesse heeft, graag laten weten. Zo lang de voorraad strekt. Ik zal hier de stand bijhouden. En als het erg goed gaat, dan kan er nog wel wat van die prijs af misschien...
Mocht er voldoende interesse zijn, dan kan ik een of meerdere dozen laten komen. Om dit interessant te laten zijn gaat dit aanbod alleen als ik 'hele' dozen (12 stuks) kan laten komen, vandaar het "soort GB" in de titel... Komen we samen aan de 12 (of 24,36) stuks, dan gaat de aanbieding door. Wie er interesse heeft, graag laten weten. Zo lang de voorraad strekt. Ik zal hier de stand bijhouden. En als het erg goed gaat, dan kan er nog wel wat van die prijs af misschien...
Laatst gewijzigd door Juoigâ op di 02 nov 2010, 20:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 99 (soort van GB)
Kijk dat is nou een leuke prijs voor de Alpair 10! Ik heb intresse in 2 stuks liefst de grijze variant.
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 99 (soort van GB)
nu de nieuwe Alpair10 mk2 onderweg (letterlijk) is, willen we natuurlijk van de Alpair 10 mk1 (FR versie, goud) voorraad af
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 99 (soort van GB)
Ja ik las het, die mag ook hoor maar wie weet lagen die ook nog ergens op een plank 
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
goed, het gaat om de laatste doos. morgen voor de lunch moet ik bevestigen of die naar nederland gaat... prijs heb ik nog kunnen verlagen naar €80, dat is onder de normale inkoopsprijs
maar dan moet er wel op een volle doos ingetekend worden. Niemand een leuke line-array ofzo?
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
Op dit moment andere prio's.... maar is wel een super aanbod!
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
Voor 80 euro p/s wil ik er wel 5 bestellen. Maak ik er een mooie surroundset van
Ik zou helaas niet weten wat ik er met 12 aan moet. Misschien nog iemand een die er een 7.1 set van wil maken? 
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
2 stuks per kast in de front speakers! 
zet mij ook maar neer voor eens setje
zet mij ook maar neer voor eens setje
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
OK, dat ziet er goed uit. nu nog 1 surround setje voor iemand...
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)
ik heb de gok maar genomen en een doos laten komen
spijtoptanten maken dus nog wel een kans om voor een prikkie deze top drivers (ook erg goed als mid) te kunnen kopen, maar betalen dan wel €5 per stuk meer
