Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)

Bericht door Juoigâ »

nu de nieuwe Alpair10 mk2 onderweg (letterlijk) is, willen we natuurlijk van de Alpair 10 mk1 (FR versie, goud) voorraad af. Nu heeft Juoigâ de plank zowat leeg (en die blijven voor t geval iemand een vervanging nodig heeft), maar onze collega's in Europa hebben nog enkele dozen liggen.

Mocht er voldoende interesse zijn, dan kan ik een of meerdere dozen laten komen. Om dit interessant te laten zijn gaat dit aanbod alleen als ik 'hele' dozen (12 stuks) kan laten komen, vandaar het "soort GB" in de titel... Komen we samen aan de 12 (of 24,36) stuks, dan gaat de aanbieding door. Wie er interesse heeft, graag laten weten. Zo lang de voorraad strekt. Ik zal hier de stand bijhouden. En als het erg goed gaat, dan kan er nog wel wat van die prijs af misschien...
Laatst gewijzigd door Juoigâ op di 02 nov 2010, 20:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
renderman
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 11:49
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 99 (soort van GB)

Bericht door renderman »

Kijk dat is nou een leuke prijs voor de Alpair 10! Ik heb intresse in 2 stuks liefst de grijze variant.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 99 (soort van GB)

Bericht door dre »

nu de nieuwe Alpair10 mk2 onderweg (letterlijk) is, willen we natuurlijk van de Alpair 10 mk1 (FR versie, goud) voorraad af
:roll:
Gebruikersavatar
renderman
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 11:49
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 99 (soort van GB)

Bericht door renderman »

Ja ik las het, die mag ook hoor maar wie weet lagen die ook nog ergens op een plank :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 99 (soort van GB)

Bericht door dre »

stiekem toch proberen? :lol:
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)

Bericht door Juoigâ »

goed, het gaat om de laatste doos. morgen voor de lunch moet ik bevestigen of die naar nederland gaat... prijs heb ik nog kunnen verlagen naar €80, dat is onder de normale inkoopsprijs :!: maar dan moet er wel op een volle doos ingetekend worden. Niemand een leuke line-array ofzo?
Gebruikersavatar
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758
Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)

Bericht door amanda »

Op dit moment andere prio's.... maar is wel een super aanbod!
Gebruikersavatar
renderman
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 11:49
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)

Bericht door renderman »

Voor 80 euro p/s wil ik er wel 5 bestellen. Maak ik er een mooie surroundset van :) Ik zou helaas niet weten wat ik er met 12 aan moet. Misschien nog iemand een die er een 7.1 set van wil maken? :D
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)

Bericht door dre »

2 stuks per kast in de front speakers! 8)

zet mij ook maar neer voor eens setje :mrgreen:
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)

Bericht door Juoigâ »

OK, dat ziet er goed uit. nu nog 1 surround setje voor iemand...
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)

Bericht door Juoigâ »

ik heb de gok maar genomen en een doos laten komen :mrgreen: spijtoptanten maken dus nog wel een kans om voor een prikkie deze top drivers (ook erg goed als mid) te kunnen kopen, maar betalen dan wel €5 per stuk meer
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)

Bericht door Juoigâ »

en alles verkocht.
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: Markaudio Alpair10 opruiming! van 140 voor 80 (soort van GB)

Bericht door DragoSz »

Dat was dus een goede gok :)
Plaats reactie