Ik ben (nog steeds) bezig met mijn luidsprekerproject af te werken. Het fineren met Lignaflex is goed gelukt. Ik heb reeds een 3-tal lagen Danish Oil aangebracht, maar nu heb ik bij nadere inspectie gezien dat ik over de hoek een aantal kleine 'aflopers' / 'druipers' heb. Danish oil is zo vloeibaar dat wanneer je niet goed oplet je het spul over de hoek duwt en je daar dus met rand/druiper zit, ondanks het feit dat ik alles zorgvuldig afneem met een keukenrol.
Hoe los ik deze rand met druipertjes het best op:
- (voorzichtig) droog weg schuren met korrel 800
- voorzichtig nat wegschuren met Danish oil als middel en met korrel 800
- Niets van aantrekken en nog een laag over aanbrengen met de keukenrol.
Thx
Danish oil - afloper wegschuren?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Danish oil - afloper wegschuren?
Voldoende polijsten met fijn schuurpapier (korrel 1200 en meer )en danish oil lijkt het te doen...
