Ik weet niet of je dezelfde PDF als ik heb, maar misschien heb jij een uitgebreidere versie...
Zou je hem per PM willen sturen?
Mijn kasten zijn jaren geleden gebouwd door iemand anders, en wilde ze eigenlijk nieuw leven inblazen... Liefst wat minder zwaar, want ze zijn nu net aan te tillen in mn eentje.
TL's bouwen of kopen ?
Moderator: Beheerdersteam
Die mag je altijd sturen.sietse schreef:Zou wat kunnen zijn voor Henri. Heb de bouwbeschrijving uit 1981 er nog van. Wie die wil hebben moet het maar ff laten weten.bartsegers schreef:Henri1, heb je geen interesse in de Pro-9 TL die ik heb staan?
Eventueel alleen de onderdelen, zodat je zelf een mooi gelikte kast kan maken?
Dank bij voorbaat.
* Luxjan, dat is em inderdaad. Wel de tekst in het engels. Het filter is blijkbaar schakeltechnisch nog het zelfde.
* Bart, ze zullen inderdaad zwaar zijn, maar gezien de bouw, heb je denk ik geen extra bracing nodig. Maar, misschien loont het de moeite om ze es om te bouwen naar twee en halfweg filter. Gewoon 6 dB. Zou wel es willen weten wat ze dan zullen doen.
* Henri, pm je adres maar even, dan komt het naar je toe. Ga ze zelf toch niet bouwen.
En als ik dan toch aan het opruimen ben, Voor de liefhebbers, de Midi line by P.Atkinson. Ietsie pietsie lichter in gewicht. Maar deze beschrijving is van 1980 en in het Engels. Heb ik gebouwd en werkte prima, vond ik toen dus hé.
(zal ook wel zo geweest zijn
)
* Bart, ze zullen inderdaad zwaar zijn, maar gezien de bouw, heb je denk ik geen extra bracing nodig. Maar, misschien loont het de moeite om ze es om te bouwen naar twee en halfweg filter. Gewoon 6 dB. Zou wel es willen weten wat ze dan zullen doen.
* Henri, pm je adres maar even, dan komt het naar je toe. Ga ze zelf toch niet bouwen.
En als ik dan toch aan het opruimen ben, Voor de liefhebbers, de Midi line by P.Atkinson. Ietsie pietsie lichter in gewicht. Maar deze beschrijving is van 1980 en in het Engels. Heb ik gebouwd en werkte prima, vond ik toen dus hé.
