Ik bel je morgen wel efkesArno schreef:Na 19:00 uur ben je van harte welkom
Heey Xander, leuk joh, omgeving Witteburg/Brahmslaan/Brucknerlaantjexander79 schreef:Ziet er allemaal goed uit Mech! Wat een werk zeg!
Ik blijf deze topic toch maar even volgen.
Ik zie nu pas dat je uit Nijkerk komt, welke gedeelte woon je?
Ik heb zo'n 20 jaar op de kastanjelaan gewoont!
gr. Xander.
ps.
Als je naar Arno gaat klop dan wel aan bij de goede deur, de vrouw waar ik aan klopte belde bijna de politie.
Bedankt voor de tip! zal 's ff flink op d'r deur hengsten




