goede versterker tweedehands

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
samuelb1002
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 8:18

goede versterker tweedehands

Bericht door samuelb1002 »

Hey

Ik ben op zoek naar een cheapo tweedehandse versterker welk type zou ik best op de kop tikken.

Ik las bijvoorbeeld dat de pioneer A400 een hele goede zou zijn. en op Ebay zijn die wel te vinden.

Samuel
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: goede versterker tweedehands

Bericht door dre »

hallo samuel,wat is je gestelde budget?
samuelb1002
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 8:18

Re: goede versterker tweedehands

Bericht door samuelb1002 »

NIet teveel 100 tot max 200 euro.

Liever tegen de 100

Samuel
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: goede versterker tweedehands

Bericht door DragoSz »

Voor 100 euro bouw je al een leuk versterkertje.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=11665
Gebruikersavatar
Mphus
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen

Re: goede versterker tweedehands

Bericht door Mphus »

DragoSz:
Voor 100 euro bouw je al een leuk versterkertje.

viewtopic.php?f=7&t=11665
Ik moet zeggen, helemaal mee eens! Heeft alleen wel een beperkt vermogen, dus misschien ben je wel beter uit met een 2de hansje, helemaal als het rendement van je luidsprekers niet gek hoog is?
maar is erg leuk om te doen!

groeten Daan
Gebruikersavatar
EppeRRR
Berichten: 669
Lid geworden op: di 08 dec 2009, 22:57
Locatie: Hoogeveen

Re: goede versterker tweedehands

Bericht door EppeRRR »

DragoSz schreef:
Voor 100 euro bouw je al een leuk versterkertje.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=11665
Ik zie dat topic nu pas maar dat is idd een leuk ding om zelf te bouwen :D
NP
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 18:05

Re: goede versterker tweedehands

Bericht door NP »

Komt een gainclone ook niet binnen bereik voor dat bedrag? Die kan een stuk meer vermogen leveren dan zo'n TA2024, maar je moet wel zelf willen solderen natuurlijk. Maar genoemde t-ampjes zijn zeker heel leuk, hier staat er ook een te spelen en die voldoet prima in mijn kleine kamertje.
Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Re: goede versterker tweedehands

Bericht door JvS »

Ik heb net mij TA-VA8ES voor 125 euro verkocht. Dat is een zeer degelijke Sony Versterker.

Hier staat er nog een: http://link.marktplaats.nl/371841307

100 euro. Prima apparaat.
Gebruikersavatar
sterremuur
Berichten: 174
Lid geworden op: di 15 mei 2007, 15:36
Locatie: Haren Gn.
Contacteer:

Re: goede versterker tweedehands

Bericht door sterremuur »

Ja, dat bouw je niet even na...

;)
Plaats reactie