goede versterker tweedehands
Moderator: Beheerdersteam
-
samuelb1002
- Berichten: 25
- Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 8:18
goede versterker tweedehands
Hey
Ik ben op zoek naar een cheapo tweedehandse versterker welk type zou ik best op de kop tikken.
Ik las bijvoorbeeld dat de pioneer A400 een hele goede zou zijn. en op Ebay zijn die wel te vinden.
Samuel
Ik ben op zoek naar een cheapo tweedehandse versterker welk type zou ik best op de kop tikken.
Ik las bijvoorbeeld dat de pioneer A400 een hele goede zou zijn. en op Ebay zijn die wel te vinden.
Samuel
-
samuelb1002
- Berichten: 25
- Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 8:18
Re: goede versterker tweedehands
NIet teveel 100 tot max 200 euro.
Liever tegen de 100
Samuel
Liever tegen de 100
Samuel
Re: goede versterker tweedehands
Voor 100 euro bouw je al een leuk versterkertje.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=11665
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=11665
Re: goede versterker tweedehands
DragoSz:
maar is erg leuk om te doen!
groeten Daan
Ik moet zeggen, helemaal mee eens! Heeft alleen wel een beperkt vermogen, dus misschien ben je wel beter uit met een 2de hansje, helemaal als het rendement van je luidsprekers niet gek hoog is?
maar is erg leuk om te doen!
groeten Daan
Re: goede versterker tweedehands
Ik zie dat topic nu pas maar dat is idd een leuk ding om zelf te bouwenDragoSz schreef:Voor 100 euro bouw je al een leuk versterkertje.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=11665
Re: goede versterker tweedehands
Komt een gainclone ook niet binnen bereik voor dat bedrag? Die kan een stuk meer vermogen leveren dan zo'n TA2024, maar je moet wel zelf willen solderen natuurlijk. Maar genoemde t-ampjes zijn zeker heel leuk, hier staat er ook een te spelen en die voldoet prima in mijn kleine kamertje.
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 1069
- Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
- Locatie: Utrecht
Re: goede versterker tweedehands
Ik heb net mij TA-VA8ES voor 125 euro verkocht. Dat is een zeer degelijke Sony Versterker.
Hier staat er nog een: http://link.marktplaats.nl/371841307
100 euro. Prima apparaat.
Hier staat er nog een: http://link.marktplaats.nl/371841307
100 euro. Prima apparaat.
- sterremuur
- Berichten: 174
- Lid geworden op: di 15 mei 2007, 15:36
- Locatie: Haren Gn.
- Contacteer:
