Ik heb een tijdje geleden afscheid genomen van mijn externe HD van 500gb.
Jammer, maar zo gaat dat soms. Ding is gewoon kapot gegaan.
nu zit ik eraan te denken om misschien een eenvoudige mediaspeler te kopen.
Ben wel een leek op dat gebied, meeste termen zeggen mij weinig
Ik ben vanavond eens gaan tweakeren, en heb een en ander gelezen over de eenvoudige mediaspelers.
Een losse externe HD schaf ik denk ik wel weer aan. 500 gb of minder. (Ding was NOOIT vol)
Enfin, als je een externe HD hebt, kun je ze dus in sommige mediaspelers prikken.
Wie kan mij eens een duwtje in de rug geven?
Voorheen was dit mijn werkwijze:
Laptop, internet, usenet abonnement, nieuwsgroepen, downloaden, branden, dvd speler.
Een mediaspeler met ingebouwde HD lijkt mij overbodig eigenlijk. (als die kapot is, heb je 2 apparaten kapot)
Zijn die heel goedkope usb spelers beetje redelijk? Lees her en der verhalen over achterlopen geluid, en rare interfaces op de tv etc. (dan baal ook ik van zo een aankoop)
OJA, niet onbelangrijk, we kijken hier nog naar een good old CRT TV (Scart, s video, component)
Ben echt benieuwd wat er tot pak hem beet 75€ te krijgen is....
hier staan er al zoveel in die prijsklasse:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/655/ ... DFEouTlWoB
