Wat zou wijsheid zijn? Niet fineren maar afbouwen en later fineren?
Ik heb zo het vermoeden dat Dre ontploft als hij een half jaar tegen een stapel drivers en filtercomponenten in een hoekje van zijn kamer moet zitten staren
Ik zit een beetje met een probleem. Ik durf de bovendelen niet nu te fineren. De luchtvochtigheid is nu hoog, en als de kasten dan bij dre in zijn kamer staan, gaat de naad tussen de bovenplaat en de gebogen zijkanten zich onherroepelijk te sterk aftekenen door het fineer heen. Een beetje gebeurt dat toch altijd wel, maar nu wordt het verschil in luchtvochtigheid iets te groot, denk ik.
Eerst acclimatiseren bij Dre voor een paar maandjes, daarna fineren. Sommige zaken kosten nu eenmaal tijd?
jan
Door de constructie en het feit dat de verschillende onderdelen op verschillende manieren worden afgewerkt, is het pas mogelijk om alle onderdelen samen te voegen als ze helemaal klaar zijn. Dus dat acclimatiseren zou betekenen dat dre nog niet kan luisteren. Ik denk dat ie daar niet mee kan leven
ff een blonde vraag: hoe gaat dat dan in meubel- en audiofabrieken enzo, waar t spul in serie gemaakt wordt? daar heeft toch niet iedereen vrij omdat de luchtvochtigheid wat hoog is?
ff een blonde vraag: hoe gaat dat dan in meubel- en audiofabrieken enzo, waar t spul in serie gemaakt wordt? daar heeft toch niet iedereen vrij omdat de luchtvochtigheid wat hoog is?
Wat denk je dan van de bootreis van China naar Holland? Een anti-vocht airco?
Niet iedere constructie is even gevoelig voor zulke problemen. Vaak wordt er ook gewerkt met v-naden op kritische punten, of verstekken of andere oplossingen. Vaak gaat het gewoon dik in de spuitplamuur en zie je de problemen pas later.
Vind je het wat, die groefjes? Als ik bij de tweet met vier groefjes wil uitkomen, komen ze precies op de hoeken van de frontplaat uit. Dat leek me niet zo mooi.