Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Als jullie beloven om de badges zelf na afloop weer in te leveren....
Gezien de gebeurtenissen rond een koelkast vorige ZBA-dag weet ik niet of dit een verstandige belofte om te maken is.
Verder is het natuurlijk het leukst (staat niet in de poll) om een polo/t-shirt te laten bedrukken met mijn eigen naam. Dat is gelijk voor elke meeting multifunctioneel.
Niet te vaak doen hoor. Anders ben je telkens opnieuw je stemmen kwijt, aangezien ze na een verandering ongeldig zijn, en dus de teller automatisch op 0 wordt gezet.
Nahja... hoeft toch niet per één ding gehouden worden ? Als iemand een Shirt wilt.. neem die gewoon een shirt. Wilt de ander lekker stickers plakken. Doe hij dat. En als iemand badges wil spelden.. ook best toch ?
Niet te vaak doen hoor. Anders ben je telkens opnieuw je stemmen kwijt, aangezien ze na een verandering ongeldig zijn, en dus de teller automatisch op 0 wordt gezet.
Het was ook de bedoeling om de stemmen op 0 te zetten. Kunnen de t-shirts eerlijk mee doen.
HAHA het loopt steeds gelijk op, dat wordt soort coalietie vormen, want tot heden is de vraag gaan we links-om of gaan we rechts-om.
Zelf klevende stickers VS Polo/T-shirt.
En als iedereen gestemd heeft en het gelijk staat mag ik dan kiezen , ik heb BADGE HOUDERS gestemd
Als iemand voor een leuk prijsje een t-shirt weet te fabriceren met een persoonlijk naam erop doe ik waarschijnlijk wel mee hoor..... Wel een beetje incrowdgebeuren dan (huuu)
HAHA het loopt steeds gelijk op, dat wordt soort coalietie vormen, want tot heden is de vraag gaan we links-om of gaan we rechts-om.
Zelf klevende stickers VS Polo/T-shirt.
Iedereen met het zelfde shirt met eigen naam he?
Wanneer gaan we open voor de klanten?