dre schreef:toch klinkt het laag vaak beter met spikes als met dempers......
maar goed,ik ben altijd wel in voor een test
De truuk is dat spikes geheel niet dempen. Integendeel.
jan
Moderator: Beheerdersteam
dre schreef:toch klinkt het laag vaak beter met spikes als met dempers......
maar goed,ik ben altijd wel in voor een test
Komtie dan:dre schreef:dat insmeren........![]()
ach,laat maar![]()
liever ploatjes!
ghehehehedre schreef:misschien moet ik maar een aanpassing gaan verzinnen
Ah, je wilt zelf ook nog wat gaan doenMechanicalAnimal schreef:ghehehehedre schreef:misschien moet ik maar een aanpassing gaan verzinnen
zie pagina 10Wowly schreef:Gaaf zeg... hoe heb die ronding op die groene plaat zo mooi gekregen?
Mochten het toch nog spikes moeten worden.....deze komen onder de filterkast van Borkanjo zijn Statementsdre schreef:tevens gezocht:een paar heul flinke spikes.
niet enorm hoog,maar wel met een redelijke diameter van iets van 6 cm....
Jasses wat een vakmansschap!!!!Arno schreef:zie pagina 10Wowly schreef:Gaaf zeg... hoe heb die ronding op die groene plaat zo mooi gekregen?
Geloof me, als dre straks alle afgewerkte delen (ronde gefineerde bovenkant, gespoten zijpanelen, ronde gefineerde onderkant, gespoten baffle en achterplaat) aan elkaar gaat lijmen, gaat ie stevig zwetenjeroen_d schreef:Wat ga je eigenlijk zelf nog doen aan deze speaker dre?