project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
Nog wat plaatjes.
De multiplex halffabrikaten moeten worden schoongezaagd Aan deze delen komt ook weer de hoek van 5 graden Hier hebben de onderdelen van de linkerspeaker zich verzameld voor een groepsportret. Nog niets is gelijmd.
De multiplex halffabrikaten moeten worden schoongezaagd Aan deze delen komt ook weer de hoek van 5 graden Hier hebben de onderdelen van de linkerspeaker zich verzameld voor een groepsportret. Nog niets is gelijmd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
traditie!Leeuwarden schreef:Wat is de akoestische functie van dat flesje?
arno,ik geloof dat je de gang er in hebt!
Re: project: termino
Het gaat nog steeds beetje bij beetje, maar het schiet nu toch wel wat op idd.
Ik heb zojuist een poging gedaan tot het maken van een freesprogrammaatje voor de mid. Ik denk toch dat het lastig wordt als ik dat ding niet hier heb om te passen. De bemating op de datasheet is vrijwel onbruikbaar, en ik heb PHL gemaild of ze een gedetailleerdere tekening hebben of een autocadbestand, maar ze reageren niet.
Ik heb zojuist een poging gedaan tot het maken van een freesprogrammaatje voor de mid. Ik denk toch dat het lastig wordt als ik dat ding niet hier heb om te passen. De bemating op de datasheet is vrijwel onbruikbaar, en ik heb PHL gemaild of ze een gedetailleerdere tekening hebben of een autocadbestand, maar ze reageren niet.
Re: project: termino
o wat worden ze mooi!
ik was bang dat de ondeste ronding wat groot zou zijn,maar hij is perfect!
pm over de unit
ik was bang dat de ondeste ronding wat groot zou zijn,maar hij is perfect!
pm over de unit
Re: project: termino
pm terug.
We moeten er ook nog eens over nadenken of er niet een manier is waarop ik die zijwiebertjes toch al definitief aan elkaar kan maken, zonder dat dat voor jou beperkingen oplevert bij het vervolg.
We moeten er ook nog eens over nadenken of er niet een manier is waarop ik die zijwiebertjes toch al definitief aan elkaar kan maken, zonder dat dat voor jou beperkingen oplevert bij het vervolg.
Laatst gewijzigd door Arno op ma 18 okt 2010, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: project: termino
tevens gezocht:een paar heul flinke spikes.
niet enorm hoog,maar wel met een redelijke diameter van iets van 6 cm....
niet enorm hoog,maar wel met een redelijke diameter van iets van 6 cm....
Re: project: termino
Fraai stukje houtbewerking dit zeg! Erg interessant en leerzaam on te zien hoe de verschillende onderdelen van de kast geconstrueerd worden. Dus vooral plaatjes blijven posten! 
Laatst gewijzigd door Ronald_1 op zo 17 okt 2010, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: project: termino
http://kopen.marktplaats.nl/doe-het-zel ... /c245.htmldre schreef:tevens gezocht:een paar heul flinke spikes.
niet enorm hoog,maar wel met een redelijke diameter van iets van 6 cm....
Re: project: termino
Dat is wel meteen heel extreem hoorHenkjan schreef:http://kopen.marktplaats.nl/doe-het-zel ... /c245.htmldre schreef:tevens gezocht:een paar heul flinke spikes.
niet enorm hoog,maar wel met een redelijke diameter van iets van 6 cm....
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
en? is me mal al klaar?Arno schreef:Ik heb zojuist een poging gedaan tot het maken van een freesprogrammaatje voor de mid
misschien dat Tony je kan helpen? Die levert de mijnes, allicht dat hij meer specs heeft?
Re: project: termino
Ehm... jij wilde dat toch zo graag zelf doenMechanicalAnimal schreef:en? is me mal al klaar?![]()
![]()
Re: project: termino
speciaal voor jou de drivers vanmiddag naar dordrecht gebracht!MechanicalAnimal schreef:en? is me mal al klaar?Arno schreef:Ik heb zojuist een poging gedaan tot het maken van een freesprogrammaatje voor de mid![]()
![]()
misschien dat Tony je kan helpen? Die levert de mijnes, allicht dat hij meer specs heeft?
Re: project: termino
En niet voor niets! Het freesprogramma is klaar. Zal morgen eens proefdraaien.dre schreef:de drivers vanmiddag naar dordrecht gebracht!
Re: project: termino
Zoals beloofd.Arno schreef:En niet voor niets! Het freesprogramma is klaar. Zal morgen eens proefdraaien.dre schreef:de drivers vanmiddag naar dordrecht gebracht!
Ik heb bewust een negatieve afstand van 1mm ingevoerd, zodat de sparing rondom 1mm te ruim wordt uitgefreesd. Dan past de driver tenminste altijd en kan ik beoordelen of de vorm klopt.
De witte vulplaatjes zijn 1mm dik.
Zonder de drivers hier te hebben was het niet gelukt, want de datasheet van de driver is onvolledig qua bemating.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
wauw!Arno schreef:
Zoals beloofd.
uuhhmmm.....pb-tje voor die mal kerel
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
en toch......carbonlook HPL http://www.klushandel.nl/index.php?cPath=3_913_926dre schreef:alleen dat en anders niets!of komt hier de real-deal op?
just in case
Re: project: termino
Weer een paar dingetjes gedaan.
Een nieuwe freestest voor de PHL-1130. De driver gaat er soepeltjes in en uit. Toch blijft het dan weer lastig; hoeveel lak komt er bij? Liever dan toch maar een fractie ruimer, dan past ie tenminste.
Dan de bovenplaat.
Ik heb een afteken-/controlemalletje gemaakt van de radius zoals hij boven aan de kast komt.
Vervolgens het grootste gedeelte weggezaagd
Schaven.
Schuren.
En even gecontroleerd of het fineer (op papier) een beetje wil buigen over de ronding. Makkie.
Een nieuwe freestest voor de PHL-1130. De driver gaat er soepeltjes in en uit. Toch blijft het dan weer lastig; hoeveel lak komt er bij? Liever dan toch maar een fractie ruimer, dan past ie tenminste.
Dan de bovenplaat.
Ik heb een afteken-/controlemalletje gemaakt van de radius zoals hij boven aan de kast komt.
Vervolgens het grootste gedeelte weggezaagd
Schaven.
Schuren.
En even gecontroleerd of het fineer (op papier) een beetje wil buigen over de ronding. Makkie.

