Amy`s 2-weg (Seas Prestige H1212 + H1141)

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Re: Amy`s 2-weg (Seas Prestige H1212 + H1141)

Bericht door Miniwatt »

Geweldig mooi! Petje af hoor!
Ik heb geen idee of ze voor mij bruikbaar zouden zijn, maar mijn handen jeuken al -en ik heb nog nooit een speaker gebouwd =P~
Daarom: wat is de gevoeligheid, en verloopt de impedantie een beetje fatsoenlijk?
En ook ik wil weten wat zoiets nou kost..
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Re: Amy`s 2-weg (Seas Prestige H1212 + H1141)

Bericht door anonamemouse »

Jij bent heel goed in vrienden maken!!! :D

Zie pb voor telefoonnummer en zo, dan sta ik misschien zelfs nog dit weekeinde bij je op de stoep!
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Amy`s 2-weg (Seas Prestige H1212 + H1141)

Bericht door CarloPJB »

Pb ontvangen.

Nu meen ik mij te herinneren dat je ooit eens `n leuk 3-weg systeempje :mrgreen: gebouwd hebt wat ik nog niet heb beluisterd,misschien kunnen we het een en ander combineren?
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Re: Amy`s 2-weg (Seas Prestige H1212 + H1141)

Bericht door anonamemouse »

oooOOOooohhh... HEEL goed idee! alleen de timing is een uitdaginkje, ik ben de rest van de week op kamp en de zaterdag er achteraan moet ik werken. dus zondag zou kunnen (denk ik, even onder voorbehoud, ik weet niet of mijn betere helft nog afspraken heeft lopen), en anders wordt het ergens in de week erna...
Gesloten