Dus werd het de Hi (van hoogte ) -end (van voeten end) rest is duidelijke he
Ik heb met rest (afval) spulletjes 2 speakertjes gebouwd voor naast de teevee op de slaapkamer.
En het is grappig genoeg ook nog redelijke gelukt, met name de schuine achterkant
Ik had een hele lange tijd geleden al van Bartsegers deze Jamo unit met 4cm dik meranti gekocht, maar er nog niks mee gedaan.
Aangezien ik de laatste week ziekjes was, maar mij ook verveelde heb ik dit eventjes gemaakt.
Voor de aansturing had ik nog een Logitech subwoofer setje voor naast de pc liggen.
Hier de satelietjes vanaf geknipt en de de print in de linker speaker gemaakt.
Eventjes snel naar de Ikea voor plankje type Läck, ik heb wel speciaal de bruin/zwarte genomen van 1.90 mtr... deze is erg Hi-End natuurlijk
Het klinkt in ieder geval stukken beter als het geluid uit de teevee.
